Customer Journey in a New Era
Woensdag 28 september 2022 zetten we een stap in het volgende tijdperk van de klantreis.
Van CX via customer service naar customer engagement. De wereld is door digitalisering ingrijpend veranderd en digitale interactie lijkt de nieuwe norm. ‘Live’ klantcontact verdwijnt steeds meer naar de achtergrond en wordt ernstig onderschat.
Tijd voor nieuwe inzichten en inspiratie!

Keynote sprekers
Agenda thema's
Digitalisering
Human Touch
High Tech
Conversational AI
CX 'next level'
EQ in klantcontact
Digital humans
Innovatie in het contactcenter
High touch & high tech
Speechanalytics
Waarde menselijk contact
Nieuws 2022
30 september 2022
Onder een ochtendregenboog kwamen de bezoekers aan in Buitenplaats Kameryck in Kamerik voor het CustomerFirst Congres 2022. De editie werd geopend door hoofdredacteur Kel Koenen, die […]
8 september 2022
Het CustomerFirst Congres vindt plaats op 28 september in Buitenplaats Kameryck in Kamerik. Ook dit jaar brengen we weer een vol programma. Cindy Jansen, Product owner […]
JOIN US: 28 september 2022, Kameryck
Het CustomerFirst Congres begint op 28 september met inloop om 08:30. Het programma loopt van 09:30 – 17:00. Gedurende de dag zijn er verschillende keynote sprekers afwisselend door parallelsessies die je bij kunt wonen. Ook wordt er gedurende de dag gratis catering aangeboden met koffie/thee, hapjes tussendoor, een uitgebreide lunch en hapjes bij de borrel.