Deel dit:

Service in a digital world

Klanten digitaal service verlenen is anno nu een no-brainer! Organisaties dienen 24/7 paraat te staan voor klanten, via het door hen gekozen medium, waarbij een snel antwoord zo niet oplossing gewenst is. Contact moet bovendien hassle-free zijn. En het liefst met een persoonlijke touch wil je écht indruk maken. Gelukkig is er niet slechts één digitale weg naar Rome.

Laat je bijpraten tijdens het CustomerFirst Congres op 16 mei.

Event informatie

  • Datum: donderdag 16 mei 2019
  • Locatie: Kameryck, Kamerik (regio Utrecht)

Voor wie is dit congres bedoeld?

VP Customer Service - Customer Engagement Manager - Chief Digital Officer - Customer Success Manager - Social Service Officer - Customer Contact Manager - Directeur Tevreden Klanten - Chief Customer Officer - Manager Klantinteractie - Voice of the Customer - Contact Center Manager - Chief Client Satisfaction Officer - Traffic Manager - Chief Experience Officer - Directeur Klant & Kwaliteitsmanagement - Channel Manager Customer Care - Manager KCC - WFM Manager - Customer Journey Manager - Senior Marketing Professional

Sprekers

Polle de Maagt

Digitaal Strateeg bij Ministry of World Domination


Elmer Hiemstra

Manager Service Experience bij bol.com


Marion Mulder

Projectmanager Chatbots & Voice voor o.a. AMC & KVK


Nikki Oude Elferink

Customer Success Manager bij Picnic


 

Tickets

Normaal

395

 

Abonnees

295

 

Laatste nieuws

18 maart 2019

Snap de klantreis, maar kijk ook eens naar binnen

Ik heb me er in het verleden in mijn rol als marketeer ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt: nieuwe proposities en campagnes vanachter m’n bureau bedenken […]
18 maart 2019

Evert Vols (Blauw): ‘We moeten customer care medewerkers serieuzer nemen’

Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Evert Vols – […]
14 maart 2019

Jeroen Dekker (AcceptEasy): ‘Betaalgemak als service’

Tijdens het CustomerFirst Congres vertelt Jeroen Dekker, Head of Product & Marketing bij AcceptEasy, op veler verzoek over betaalmomenten in de customer journey. Wat zijn volgens […]
Hoofdsponsors
Co-sponsors
  • Teleperformance
Partners
  • Customer Contact
  • CustomerFirst
  • Marketingfacts
Bestel Je Tickets