albert bosma Evolve 400x400
Deel dit:

Albert Bosma
Manager A.I. bij de Regionale Belasting Groep

Verlangen én betekenis geven aan het werk zorgt ervoor dat jouw medewerkers zich met een enorme drive en passie inzetten voor je klanten. Al ruim 30 jaar pas ik dit toe binnen klantcontact binnen (non-)profit organisaties. In combinatie met de juiste mensen op de juiste plek draagt dit bij tot een sterke positionering van het bedrijf en wordt een stevige basis gelegd onder klantenservice. Hier wil ik graag het verschil in blijven maken.

Mijn sessie: Gras groeit niet harder door er aan te trekken…

Ook in een digitale wereld is het van belang de klant goed te kennen. Niet alleen wil je weten welke diensten of producten klanten afnemen, maar ook welke informatievraag leeft en via welke kanalen de klanten het beste bereikbaar (willen) zijn. Proactief informeren, verleiden naar digitaal, selfservice bieden of juist de telefoon pakken..? Graag vertel ik je mijn ervaring en over hoe je jouw bedrijfsresultaten kunt verbeteren vanuit klantcontact.

  • Lees hier ook het interview met Albert.
Bestel Je Tickets