Ankie Straathof | Manager Customer Contact Center, De Bijenkorf

Ankie is een expert in social customer relationship management met omnichannel-aanpak.

Mijn sessie: ‘Six star service’: het succesverhaal van De Bijenkorf

Door volop te investeren in klantenservice, wil De Bijenkorf de beste serviceverlener van Noordwest Europa worden. Om deze visie te realiseren, staan hun drie pijlers hosts, hotel en six star service, centraal. Ontdek hoe technologie van Salesforce medewerkers in staat stelt hun werk zo goed mogelijk uit te voeren en proactief de beste service aan klanten te verlenen. Hoe door iedereen binnen de organisatie eigenaarschap te geven en self-service mogelijkheden aan klanten te bieden, de case handeling tijd aanzienlijk is afgenomen. En hoe met data-gedreven service problemen eerder worden herkend en de efficiëntie, klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid zijn verhoogd.

Duo presentatie met Karlijn van Lammeren, Head of Service Cloud NL, Salesforce

Deel dit:
Ankie-Straathof