Deel dit:

Arjen van Ulden en Maarten van den Broek
Expertise Manager Customer Experience en Expert Customer Experience bij Blauw

Organisaties, stapje voor stapje, meer klantgedreven maken. Dat is onze missie. Niet makkelijk, maar ontzettend leuk en belangrijk. Door onze ervaring met veel verschillende organisaties weten we als geen ander waar klantbehoeftes liggen en hoe medewerkers daar invulling aan kunnen geven. We zeggen bewust kunnen, want in de praktijk hebben veel organisaties hier moeite mee. Bij Blauw zorgen we er niet alleen voor dat inzichten worden verzameld, maar helpen we  vooral met de implementatie naar verdere klantgedrevenheid op basis van die inzichten. Precies datgene waar klanten het meeste aan hebben!

Mijn sessie: Klantgedrevenheid als winnaar in een digitale wereld

Hoe klantgedreven is mijn organisatie eigenlijk? Wat doen we goed en waar valt nog winst te behalen? En hoe zit het bij ons met de integratie van online en offline kanalen? Allemaal relevante vragen, want de winnende organisaties van morgen zijn klantgedreven en weten als geen ander de digitale klantreis naadloos te integreren in de totale klantbeleving. En precies daarom hebben wij er onderzoek naar gedaan. Tijdens deze sessie delen we de inzichten, vertellen we hoe klantgedreven Nederland eigenlijk is en laten we met praktische tips en aansprekende voorbeelden zien hoe jij tot die winnaars van morgen kunt behoren!

Bestel Je Tickets