Cindy Jansen | Product owner customer experience

Product owner customer experience

Als productowner is Cindy binnen hollandsnieuwe verantwoordelijk voor het doorontwikkelen van alle servicekanalen, zoals de chatbot, voicebot, app en live chat/messaging. Ze heeft een brede ervaring als marketeer en product owner van servicekanalen voor bekende merken als REAAL, NS en Florius. Wat haar kenmerkt zijn haar enthousiasme, passie voor innovatie, een nuchtere instelling en pragmatische aanpak om resultaten te halen voor de klanten van hollandsnieuwe.

Mijn sessie: Hoe virtuele assistente Anouk de klanten EN medewerkers van hollandsnieuwe helpt via app/web/telefoon

Chatbot Anouk van telecomprovider hollandsnieuwe groeide de afgelopen jaren van vraag/antwoord hulp naar een gepersonaliseerde bot die klanten helpt via app en web. Tegelijkertijd ondersteunt ze klantcontactmedewerkers met hun contacten via telefoon en chat. Onlangs heeft Anouk ook een stem gekregen en helpt Anouk met de verificatie van klanten die hollandsnieuwe bellen. Door al deze contactkanalen via Anouk met elkaar te integreren, ervaren klanten een consistente klantbenadering. Dit levert hollandsnieuwe niet alleen tevreden klanten op, maar ook een daling in de kosten per klant.

 

Deel dit:
cindy jansen