cynthia mak
Deel dit:

Cynthia Mak | Talpa Network

Als Director Customer Care bij Talpa Network zorg ik dat we klanten van diverse Talpa merken (en talen!) helpen. Bijvoorbeeld LINDA. abonnees, VakantieVeilingen winnaars, en KIJK users. Met innovatieve, heldere en efficiënte processen die prettig zijn voor de klant, beter werken voor het team én daarnaast (flinke) efficiëntieslagen kunnen opleveren.

Essentieel hierin is mijn eigen ervaring als agent, leidinggevende en consument. Ik schakel makkelijk tussen data, processen en de menselijke maat, en test graag in de praktijk welke handelingen inefficiënt zijn voor mijn team én voor de klant, zodat ik verbeteringen kan doorvoeren die leiden tot wat belangrijk is: een snel, goed en vriendelijk antwoord voor iedere klant.

Mijn sessie: Onlosmakelijk verbonden: klantcontact en emoties.

Verbinding. Contact. De menselijke maat. Juist in de afgelopen twee jaar is meer dan ooit duidelijk geworden dat we het missen als het niet meer vanzelfsprekend is, waarom het belangrijk is voor ons en wat het effect is als we die zaken niet de ruimte en aandacht geven die het nodig heeft.

De pandemie veranderde onze manier van kopen, de klanten, de verwachtingen en de dienstverlening, maar ook hoe wij ons online en offline gedragen.

Wat is de invloed van deze veranderingen op de rol van klantcontact? Ik neem je graag mee in mijn verhaal.

Houd me op de hoogte