Elmer Hiemstra 400x400
Deel dit:

Elmer Hiemstra
Manager Service Experience bij bol.com

Elmer is bij bol.com verantwoordelijk voor alle online serviceverlening. Hij wordt gedreven door de combinatie van pure klantgerichtheid, de mogelijkheden die nieuwe technologie biedt om dit op een schaalbare wijze aan te bieden en creatief innoveren om een unieke klantervaring neer te zetten. Eerder zette Hiemstra zich bij VodafoneZiggo en Capgemini Consulting in op vraagstukken op het snijvlak van klantervaring en innovatie.

Mijn sessie: Klanten, conversaties en kunstmatige intelligentie

Chatbots, machine learning, conversational agents, slimme speakers: conversaties en kunstmatige intelligentie staan op elk klantenservice-trendlijstje. Elmer vertelt hoe bol.com – onder andere met chatbot Billie – zorgt voor een klantenservice die mee kan groeien met de groei van het online retailbedrijf, waar mens en machine optimaal samenwerken aan een klantenservice-ervaring die zowel schaalbaar als hartverwarmend is.

Houd me op de hoogte