FAQ

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Over CustomerFirst Congres

1Wat is het CustomerFirst Congres voor evenement?
Het CustomerFirst congres is een kennisevent op het gebied van klantenservice en klantcontact. Tijdens dit event word je voorbereid op de digitale toekomst van de razendsnel ontwikkelende branche. Bekijk het programma voor de inhoud van het event.
2Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in klantenservice. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig.
3Wat is het thema van het CustomerFirst Congres?
Het thema van het CustomerFirst Congres is Let’s Connect. Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Leer van experts op het gebied van verbinding!
4Wat is de opbouw van het programma?
Het sprekersprogramma loopt van 8:30 tot 16:30. Tussendoor zijn er een aantal catering- en netwerkmomenten. Kijk hier voor het volledige programma.
5Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram).
6Moet ik me vooraf inschrijven voor de workshops?
Nee, je mag op de dag zelf een keuze maken. Zorg dat je op tijd bent want vol is vol!
7Kan ik een suggestie doorgeven voor de programmering van het evenement?
Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl
8Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Ja, we verzorgen een lunch. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

1Wat is de locatie van het CustomerFirst Congres?
Het CustomerFirst Congres 2020 wordt gehouden bij Buitenplaats Kameryck. Het adres is Oortjespad 3, 3471 HD, Kamerik. Kijk voor meer informatie op https://customerfirstcongres.nl/locatie/
2Waar kan ik het beste parkeren?
Buitenplaats Kameryck beschikt over ruim 300 gratis parkeerplaatsen, verdeeld over P1, P2 en P3. Via P2 bereik je direct de hoofdingang.
3Ik kom met het OV, wat is de beste route?
Reis naar station Woerden en neem vanaf hier de bus. Lijn 123 richting Mijdrecht, uitstappen bij bushalte Oortjespad of lijn 124 richting Breukelen Noord, uitstappen bij bushalte Kameryck. We zullen ook pendelvervoer verzorgen.
4Kan ik overnachten in de buurt van het evenement?
In de buurt van Kameryck is er ruim voldoende overnachtingsmogelijkheid. Er zijn twee hotels die we je van harte aanbevelen: Van der Valk Hotel Breukelen en Stadshotel Woerden.
5Toegankelijkheid voor mindervaliden
Bijna alle zalen zijn rolstoeltoegankelijk. Alleen de (sub)zalen Boomryck/Vogelryck zijn alleen per trap te bereiken. De benedenverdieping is volledig gelijkvloers en toiletten, garderobe en de zalen Bladerryck/Plantenryck zijn per lift te bereiken. Kom je met de auto? Dan reserveren wij met liefde een parkeerplaats vooraan. Heb je specifieke wensen? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl

Aanmelding & betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
2Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
3Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Normaal tarief € 395,-
  • Early Bird (t/m 30 juni 2020 ) € 295,-
  • CustomerFirst abonnees € 295,-
  • Bezoekers editie 2019 € 295,-
4Kan ik gebruik maken van een korting voor het event?
Ja, vanaf 5 personen kun je profiteren van een aantrekkelijke staffelkorting. Wil je hier meer informatie over? Stuur dan een mail naar a.westerink@bbp.nl. Daarnaast is er een early bird tarief dat beschikbaar is t/m 15 maart. Je profiteert dan van € 100,- korting en betaalt geen € 395,- maar € 295,- voor een ticket.
5Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.
6Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
7Moet ik de registratiebevestiging uitgeprint meenemen op de dag zelf?
Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst.
8Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar (0)348 415 305.
9Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl

Annuleren

1Helaas moet ik mijn aanmelding annuleren, hoe doe ik dat?
Kun je onverhoopt niet komen, annuleer dan schriftelijk (brief, e-mail) vóór 23 augustus 2020. Wij zullen hiervoor (bij betaalde kaarten) € 100,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening brengen. Vanaf 23 augustus 2020 is het niet meer mogelijk te annuleren en brengen wij het volledige bedrag in rekening. Bij verhindering kun je altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Je dient dit wel voortijdig schriftelijk te melden aan de klantenservice van BBP Media.
2Ik ben verhinderd maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties & evaluatie

1Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.
2Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Foto & video
Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.
2Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl
3Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
Bestel tickets