FAQ

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Over CustomerFirst Congres

1Wat is het CustomerFirst Congres voor evenement?
Het CustomerFirst congres is een kennisevent op het gebied van klantenservice en klantcontact. Tijdens dit event word je voorbereid op de digitale toekomst van de razendsnel ontwikkelende branche. Bekijk het programma voor de inhoud van het event.
2Gaat het evenement door gezien de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus?
Ja, het CustomerFirst Congres 2020 gaat online door.
3Welke maatregelen nemen jullie vanwege het Coronavirus?
We zijn enorm blij dat we het CustomerFirst Congres 2020 online kunnen organiseren.
4Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in klantenservice. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig.
5Wat is het thema van het CustomerFirst Congres?
Het thema van het CustomerFirst Congres is Let’s Connect. Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Leer van experts op het gebied van verbinding!
6Wat is de opbouw van het programma?
Het sprekersprogramma loopt van 9:35 tot 14:41. Kijk hier voor het volledige programma.
7Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram).
8Moet ik me vooraf inschrijven voor sessies?
Nee, je mag op de dag zelf een keuze maken. Zorg dat je op tijd bent want vol is vol!
9Kan ik een suggestie doorgeven voor de programmering van het evenement?
Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl

Locatie

1Wat is de locatie van het CustomerFirst Congres?
Het CustomerFirst Congres 2020 wordt online gehouden.

Aanmelding & betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
2Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
3Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Normaal tarief €99,-
4Kan ik gebruik maken van een korting voor het event?
Ja, vanaf 5 personen kun je profiteren van een aantrekkelijke staffelkorting. Wil je hier meer informatie over? Stuur dan een mail naar a.westerink@bbp.nl.
5Is er ook een mogelijkheid om het event online te volgen?
Ja, het betreft een online event.
6Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je een inloglink en instructie toe.
7Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
8Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar (0)348 415 305.
9Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl

Annuleren

1Ik ben verhinderd maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties & evaluatie

1Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl
2Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
Bestel hier je online ticket