FAQ

Antwoorden op veelgestelde vragen vind je op deze pagina.

Over CustomerFirst Congres

1Wat is het CustomerFirst Congres voor evenement?
Het CustomerFirst congres is een kennisevent op het gebied van klantenservice en klantcontact. Tijdens dit event word je voorbereid op de digitale toekomst van de razendsnel ontwikkelende branche. Bekijk het programma voor de inhoud van het event.
2Gaat het evenement door gezien de huidige ontwikkelingen rondom het Coronavirus?
Ja, het CustomerFirst Congres 2020 gaat door. We volgende richtlijnen van het RIVM. We organiseren het CustomerFirst Congres volgens alle richtlijnen van het RIVM. Lees alle maatregelen hier.
3Welke maatregelen nemen jullie vanwege het Coronavirus?
We zijn enorm blij dat we het CustomerFirst Congres 2020 kunnen organiseren, dit doen we uiteraard volgens de richtlijnen van het RIVM. In nauwe samenwerking met het NBC Congrescentrum hebben wij de verschillende maatregelen getroffen zoals duidelijk routes, desinfecterende middelen, extra schoonmaken en uiteraard de 1.5 meter afstand. Deze maatregelen worden continu gecontroleerd zodat we de veiligheid van onze gasten kunnen waarborgen. Lees alle maatregelen hier.
4Voor wie is dit evenement bedoeld?
Dit evenement is bedoeld voor mensen die werkzaam zijn in klantenservice. Er is geen specifieke functie of ervaringsniveau voor nodig.
5Wat is het thema van het CustomerFirst Congres?
Het thema van het CustomerFirst Congres is Let’s Connect. Verbinding is overal. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van een brug slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Leer van experts op het gebied van verbinding!
6Wat is de opbouw van het programma?
Het sprekersprogramma loopt van 9:30 tot 17:00. Tussendoor zijn er een aantal catering- en netwerkmomenten. Kijk hier voor het volledige programma.
7Wanneer wordt de invulling van het programma bekend gemaakt?
We streven ernaar om de programmering uiterlijk een maand voor aanvang van het evenement rond te hebben. Zodra er ontwikkelingen zijn, maken we deze bekend via onze programmapagina en op onze social media (LinkedIn, Twitter, Facebook en Instagram).
8Moet ik me vooraf inschrijven voor sessies?
Nee, je mag op de dag zelf een keuze maken. Zorg dat je op tijd bent want vol is vol!
9Kan ik een suggestie doorgeven voor de programmering van het evenement?
Ja, dat stellen wij zeer op prijs. Mail ons je tips of suggesties voor sprekers naar projects@bbp.nl
10Wordt er een maaltijd aangeboden gedurende dit event?
Ja, we verzorgen een lunch. Daarnaast zijn er gedurende het evenement dranken en snacks beschikbaar en inbegrepen in de ticketprijs. Heb je dieetwensen waar wij rekening mee moeten houden? Geef dit dan 2 weken vóór aanvang van het event door via a.westerink@bbp.nl. Uiteraard houden we rekening met voldoende vegetarische opties.

Locatie

1Wat is de locatie van het CustomerFirst Congres?
Het CustomerFirst Congres 2020 wordt gehouden bij het NBC Congrescentrum. Het adres is Blokhoeve 1, 3438 LC Nieuwegein. Kijk voor meer informatie op https://customerfirstcongres.nl/locatie/
2Waar kan ik het beste parkeren?
NBC Congrescentrum beschikt over 1.200 gratis parkeerplaatsen en 12 laadpunten voor elektrische auto’s.
3Ik kom met het OV, wat is de beste route?
Ook met het OV is het NBC gemakkelijk te bereiken. Met tram 60 en 61 ben je binnen 15 minuten bij het NBC vanaf Utrecht Centraal. Wanneer je bij halte Zuilenstein uitstapt, sta je recht voor de deur van het NBC. Plan je route via 9292.
4Kan ik overnachten in de buurt van het evenement?
In de buurt van het NBC Congrescentrum is er ruim voldoende overnachtingsmogelijkheid. Er zijn twee hotels die we je van harte aanbevelen: Van der Valk Hotel Utrecht en Van der Valk Hotel Houten.
5Toegankelijkheid voor mindervaliden
Alle zalen zijn rolstoeltoegankelijk, ook is er een mindervalide toilet aanwezig. Kom je met de auto? Dan reserveren wij met liefde een parkeerplaats vooraan. Heb je specifieke wensen? Geef dit dan door aan onze registratie via a.westerink@bbp.nl

Aanmelding & betalen

1Hoe kan ik mij inschrijven voor het evenement?
Inschrijven kan via het inschrijfformulier. Het inschrijfformulier vind je hier. Door je in te schrijven voor dit evenement ga je akkoord met de voorwaarden. Lukt het aanmelden niet? Neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
2Welke keuzes heb ik om te betalen?
Kies op de laatste pagina van het online inschrijfformulier je betaalwijze. Je kunt betalen via creditcard of factuur.
3Wat zijn de tarieven voor het event?
  • Normaal tarief € 395,-
  • Early Bird (t/m 12 oktober 2020 ) € 295,-
  • CustomerFirst abonnees € 295,-
  • Bezoekers editie 2019 € 295,-
4Kan ik gebruik maken van een korting voor het event?
Ja, vanaf 5 personen kun je profiteren van een aantrekkelijke staffelkorting. Wil je hier meer informatie over? Stuur dan een mail naar a.westerink@bbp.nl. Daarnaast is er een early bird tarief dat beschikbaar is t/m 12 oktober. Je profiteert dan van € 100,- korting en betaalt geen € 395,- maar € 295,- voor een ticket.
5Is er ook een mogelijkheid om het event online te volgen?
Nee, op dit moment verkopen we geen online tickets.
6Hoe ontvang ik mijn ticket?
Direct na je online aanmelding ontvang je een bevestiging per e-mail. Daarnaast sturen wij een week voor het event een informatiemail. Eén dag voor aanvang van het event sturen wij je ticket toe middels een QR-code per mail. Je toegangsbadge ontvang je bij de inschrijfbalie.
7Ik heb na mijn inschrijving geen bevestiging ontvangen, wat nu?
Binnen enkele minuten na je inschrijving hoor je een bevestiging te ontvangen per e-mail. Indien je geen bevestiging van ons hebt ontvangen, willen we je vragen om contact op te nemen met de registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar 0348 - 485088.
8Moet ik de registratiebevestiging uitgeprint meenemen op de dag zelf?
Je hoeft jouw registratiebevestiging niet geprint mee te nemen. Je kunt deze ook op een mobiel apparaat tonen bij binnenkomst, graag zelfs!
9Ik heb een vraag over de factuur, met wie kan ik contact opnemen?
Je kunt contact opnemen met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl of bel naar (0)348 415 305.
10Ik wil graag een adreswijziging doorgeven, hoe doe ik dat?
Je kunt dit doorgeven via a.westerink@bbp.nl

Annuleren

1Helaas moet ik mijn aanmelding annuleren, hoe doe ik dat?
Kun je onverhoopt toch niet komen, annuleer dan schriftelijk (brief, e-mail) voor 12 oktober 2020. Wij zullen hiervoor € 100,- (excl. BTW) administratiekosten in rekening moeten brengen. Na 12 oktober is het niet meer mogelijk te annuleren en brengen wij het volledige bedrag in rekening. Bij verhindering kun je altijd iemand anders in jouw plaats laten gaan. Je dient dit wel voortijdig schriftelijk te melden aan de klantenservice van BBP Media. Kun je niemand in jouw plaats laten gaan? Dan ontvang je een voucher voor één van onze andere events.
2Ik ben verhinderd maar mijn collega wil graag in mijn plaats komen, mag dat?
Ja, dat mag. Graag ontvangen wij van jou de bedrijfsnaam, NAW-gegevens, e-mailadres en functie van jouw plaatsvervanger. E-mail deze naar a.westerink@bbp.nl onder vermelding van de naam van het event.

Presentaties & evaluatie

1Worden de presentaties van de sprekers achteraf beschikbaar gesteld?
Ja, na het event ontvang je een e-mail met daarin een link naar de presentaties. Niet iedere spreker stelt zijn of haar presentatie beschikbaar. Wij publiceren alleen de presentaties die beschikbaar zijn gesteld.
2Wordt er een evaluatie uitgestuurd na afloop van het event?
Ja, wij hechten veel waarde aan jouw mening over hoe je de dag hebt ervaren, van sprekers tot locatie. Deze evaluatie gebruiken wij om het event en de events die wij nog gaan organiseren te verbeteren.

Overig

1Foto & video
Op onze events kan er gefotografeerd en gefilmd worden. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik van het event en ter promotie van volgende events.
2Hoe blijf ik op de hoogte van updates over dit evenement?
Je kunt dit doorgeven via marketing@bbp.nl
3Andere vraag
Heb je een algemene vraag of staat het antwoord er niet tussen, neem dan contact op met onze afdeling registratie via a.westerink@bbp.nl
Bestel tickets