Deel dit:

Joris Broekmans | Director Customer Experience bij Royal Auping

Joris Broekmans is een zakelijk leider met ruime ervaring in marketing, e-business, retail & algemeen management in diverse sectoren. Hij is continu bezig met het aanjagen van digitale transformatie. Op dit moment werkt Joris als Director Customer Experience bij Royal Auping; als bestuurslid leidde hij de transformatie van een traditionele productfabrikant naar een klantgerichte organisatie. Ook implementeerde hij nieuwe D2C-modellen en is hij verantwoordelijk voor de digitalisering van de internationale organisatie en het winkelformat op basis van klantreizen.

De digitale transformatie van Auping in een snel veranderende markt

In de afgelopen 3 jaar heeft Auping onder meer een eigen webshop ontwikkeld en is omnichannel de norm geworden. Digitaal gaat het koninklijke beddenbedrijf dan ook voortvarend te werk en is het volledige assortiment nu ook via de webshop verkrijgbaar. Joris vertelt in zijn sessie hoe dit proces is verlopen en welke rollen data, marktbewerking, digitalisering en marketing hierin spelen.

Bestel tickets