Karlijn van Lammeren | Salesforce

Head of Service Cloud Netherlands, Salesforce

Sinds begin dit jaar is Karlijn van Lammeren Head of Service Cloud binnen Salesforce Nederland. Ze maakte de overstap vanuit Accenture waar ze als Managing Director verantwoordelijk was voor de Salesforce business, alsmede Customer Sales & Service binnen Strategie & Consulting.

Karlijn heeft een sterk trackrecord in de (digitale) groeiagenda van A-merken in verschillende industrieën, met een focus op klantstrategie, beleving en digitale transformatie. Ze is gepassioneerd om organisaties te helpen groeien, zich continu te laten ontwikkelen en te bloeien in de uitdagende (digitale) wereld van vandaag de dag. Als leider van het Service-team bij Salesforce bouwt ze aan haar ambitie om één klantnetwerk te creëren en focust ze zich op end-to-end transformaties bij klanten.

Mijn sessie: ‘Six star service’: het succesverhaal van De Bijenkorf

Door volop te investeren in klantenservice, wil De Bijenkorf de beste serviceverlener van Noordwest Europa worden. Om deze visie te realiseren, staan hun drie pijlers hosts, hotel en six star service, centraal. Ontdek hoe technologie van Salesforce medewerkers in staat stelt hun werk zo goed mogelijk uit te voeren en proactief de beste service aan klanten te verlenen. Hoe door iedereen binnen de organisatie eigenaarschap te geven en self-service mogelijkheden aan klanten te bieden, de case handeling tijd aanzienlijk is afgenomen. En hoe met data-gedreven service problemen eerder worden herkend en de efficiëntie, klanttevredenheid en medewerkerstevredenheid zijn verhoogd.

Duo presentatie met Ankie Straathof, Manager Customer Contact Center, De Bijenkorf

Deel dit:
Karlijn van Lammeren