Kim Knape | Customer Success Lead at Picnic Technologies

Kim is na haar studies (IBA & SCM) aan de EUR gestart bij Pon. Na diverse logistieke en strategische projecten is ze aan de slag gegaan bij een LiFi-startup in Hong Kong. Na 3 jaar pionieren wilde ze terug naar haar SCM-roots – en gezien haar grote interesse in efficiëntie en het reduceren van food-waste werd ze verantwoordelijk voor het grootste Fulfilment Center van Picnic, in Rotterdam. Naast het verbeteren van de tevredenheid en betrokkenheid van haar werknemers, het verhogen van de productiviteit en het lanceren van diverse sustainability initiatieven, werd de interesse voor de klant-kant steeds groter. Sinds een jaar staat ze aan het roer van het CS team voor NL, DE en FR.

Mijn sessie: The Modern Milkman

Picnic heeft het traditionele supermarktmodel opnieuw uitgevonden maar dan zonder winkels. Picnic levert boodschappen op een efficiënte, duurzame manier met zo min mogelijk voedselverspilling. De markt voor boodschappen is enorm en online loopt achter t.o.v. andere sectoren, dus de propositie van Picnic van lage prijs en gratis bezorging heeft enorm veel potentie. Maar wat maakt Picnic nu zo uniek? Hoe ziet hun e-Commerce organisatie eruit? Hoe zorgt Picnic ervoor dat ze samen met haar klanten bouwt aan verder succes? Hoe wordt de schat aan data gebruikt om de service voor klanten nog beter te maken?

 

 

 

 

Deel dit:
2f5d8db7-79c3-4db1-b740-435de349ad67 (1)