Leslie 400x400
Deel dit:

Leslie Cottenjé
CEO bij Hello Customer

Klantbeleving zit Leslie Cottenjé in het bloed. In 2010 stond ze al aan het roer van Pureplexity, een agency die zich focuste op digitale klantbeleving. In 2015 richtte ze technologiebedrijf Hello Customer op. Van daaruit kan ze meer dan ooit de klant binnenbrengen in het strategisch hart van organisaties. Dankzij artificiële intelligentie analyseert het platform klantfeedback en verspreidt het gericht inzichten naar de juiste teams. Zo brengt Hello Customer de verwachtingen en de ervaring van klanten in kaart, om ze vervolgens te kunnen optimaliseren.

Mijn sessie: Vaarwel enquêtes, hallo conversaties!

Een goede feedbackstrategie begint bij stoppen met vragen stellen. Als organisatie wil je je klant centraal stellen. Dat betekent ook dat je in je feedbackprogramma écht moet luisteren naar wat de klant te vertellen heeft. Doe je dat niet goed, dan dreig je je eigen veronderstellingen te bevestigen. Zo volg je als bedrijf vaak een verkeerde realiteit en stel je de verkeerde prioriteiten. In deze sessie zoomen we in op hoe je een goede klantgerichte feedbackstrategie opzet die het hele bedrijf, van de CEO tot de medewerkers, in een klantgerichte mindset krijgt.

Bestel Je Tickets