Maartje
Deel dit:

Maartje van Will | Validators

Maartje van Will is expert op het gebied van creatie en merkonderzoek. Op basis van data adviseert ze merken over het verhogen van effectiviteit en brand awareness. Strategisch meedenken met de klant, om zo merken naar een hoger niveau te brengen, dat is haar missie. Ze is de drijvende kracht achter de monitor.

Mijn sessie: Consumentengedrag biedt kansen voor merken in tijden van een pandemie, en erna.

Meteen al bij de eerste lockdown startten Validators en VU Amsterdam de Monitor Consumentengedrag, om zo marketeers kosteloos handvatten te geven voor merkcommunicatie ten tijde van COVID-19. De monitor gaf antwoord op urgente vragen als ‘kan ik als merk nog blijven communiceren?’ of ‘Welke thema’s zijn relevant?’. Inmiddels legt de monitor nog meer de focus op het gedrag van die consument in een anderhalve-meter-samenleving: hoe ziet het mediagebruik eruit, hoe verplaatst iemand zich, waar geven mensen geld aan uit?  Tweewekelijks delen Maartje van Will en Mandy Merks, samen met een expert team, alle ins en outs via MarketingTribune. En nu live op het CustomerFirst congres!

Bestel hier je ticket