Mandy
Deel dit:

Mandy Merks | Validators

Mandy stelt zich dagelijks als doel om de communicatie van merken naar een hoger niveau te brengen. Met een specialisme in creatieonderzoek, vertaalt ze data immer naar concreet advies en key learnings voor toekomstige communicatie.

Mijn sessie: Consumentengedrag biedt kansen voor merken in tijden van een pandemie, en erna.

Meteen al bij de eerste lockdown startten Validators en VU Amsterdam de Monitor Consumentengedrag, om zo marketeers kosteloos handvatten te geven voor merkcommunicatie ten tijde van COVID-19. De monitor gaf antwoord op urgente vragen als ‘kan ik als merk nog blijven communiceren?’ of ‘Welke thema’s zijn relevant?’. Inmiddels legt de monitor nog meer de focus op het gedrag van die consument in een anderhalve-meter-samenleving: hoe ziet het mediagebruik eruit, hoe verplaatst iemand zich, waar geven mensen geld aan uit?  Tweewekelijks delen Maartje van Will en Mandy Merks, samen met een expert team, alle ins en outs via MarketingTribune. En nu live op het CustomerFirst congres!

Bestel hier je ticket