Marco Stolk
Deel dit:

Marco Stolk | Teleperformance

Marco Stolk (Digital Transformation Manager, Teleperformance Benelux & Suriname) heeft meer dan 15 jaar ervaring in het klantcontactdomein bij verschillende organisaties. Zijn specialisatie is het vertalen van trends en technologie naar concrete strategieën, (digitale) oplossingen en inzichten voor zowel de interne organisatie, als ook de klanten en eindgebruikers. Hierbij kijkt hij verder dan enkel het digitale. Digitale transformatie behelst namelijk ook de mens en gebruiker en het verbeteren van processen, om zo uiteindelijk de beste dienstverlening te leveren.  

Mijn sessie: Hoe kies je slimme innovaties voor de opvang van piek & seizoensdrukte

In deze tijd van digitalisering is er veel aandacht voor buzzwords zoals AI, Machine learning, RPA en Speech analytics. Maar wat kunnen die nieuwe technieken nu echt als oplossing voor jou en jouw organisatie betekenen ?

Aan de hand van concrete klantcases uit e-commerce en de corona test- en afsprakenlijn, laten we in deze keynote presentatie zien hoe we bovenstaande technieken gebruiken om in peak demand management en tijdens seizoensdrukte het verschil te maken.

Door onze Teleperformance TAP© methode – wat staat voor Technologie, Analytics en Process -kunnen wij verbeteringen voorstellen doorvoeren om wachtrijen te voorkomen, bijvoorbeeld door “call deflection” , slimme aanpassingen in IVR en het inzetten van Voice2message of digitale assistenten. 

Houd me op de hoogte