Marco Stolk | Digital Transformation Director, Teleperformance

Marco Stolk (Digital Transformation Director Teleperformance Benelux & Suriname) heeft meer dan 20 jaar ervaring in het klantcontactdomein bij verschillende organisaties. Zijn specialisatie is het vertalen van trends en technologie naar concrete strategieën, (digitale) oplossingen en inzichten voor zowel de interne organisatie, als ook de klanten en eindgebruikers. Hierbij kijkt hij verder dan enkel het digitale. Digitale transformatie behelst namelijk ook de mens en gebruiker en het verbeteren van processen, om zo uiteindelijk de beste dienstverlening te leveren.

Mijn sessie: Door het toepassen van de juiste technologie en digitalisering ontstaat meer focus op persoonlijke aandacht.

In een steeds krapper wordende arbeidsmarkt en hogere CX demand is het de bedoeling dat je als Business Process Outsourcer op het gebied van klantcontact altijd toegevoegde waarde kan bieden.

Om dit te kunnen doen is de visie van Teleperformance om gebruik te maken van high tech oplossingen om zodoende langs de band van high touch waardevolle empathische gesprekken te voeren met klanten. Vanuit Teleperformance hebben wij verschillende oplossingen ontwikkeld die bijdragen aan het efficiënt en empathisch afhandelen van klant interacties. En vertellen wij graag over onze visie hoe deze oplossingen te implementeren zijn, zodat het zelfs met capaciteit uitdagingen mogelijk is om een goede klantervaring te realiseren.

Deel dit:
Marko Stolk