Wil je er als bedrijf digitaal écht uitspringen, dan is het zaak om meer dan alleen online aanwezig te zijn. Dept Agency ondersteunt bedrijven als bol.com, […]
De wereld van de Nederlandse consument stond dit voorjaar volledig op zijn kop. Iedereen werd gevraagd alleen voor het broodnodige het huis te verlaten. Nederlanders sloegen […]
Er zijn weinig CC-managers in Nederland te vinden die in 2020 meer ervaring hebben opgedaan met crisismanagement dan Daniël Timmermans. Als hoofd van het 24/7 contactcenter […]
Het heeft even geduurd, maar op 12 november is het zover: het Social Service Congres. Een dag vol inspirerende sprekers met inhoudelijke sessies over het thema […]
Wil je je onderscheiden van een concurrent, dan moet niet alleen je service van goeden huize komen. Het gaat dan om jouw identiteit, en om antwoord […]
Filosoof en cabaretier Paul Smit verzorgt 12 november de eerste keynote van het CustomerFirst Congres 2020. Voorsorterend maakt hij vast de connectie. ‘De anderhalvemetermaatschappij wordt door […]
Harley Davidson, LEGO, Starbucks, Virgin; stuk voor stuk ‘love brands’ die op hun achterban kunnen rekenen. Zij weten wat hun klanten willen, en hoe ze mensen […]
Als Head of Passenger Experience bij Schiphol Group houdt Berend-Jan Rietveld zich bezig met de klantstrategie voor reizigers. Virtueel gidst hij ons vast over de luchthaven, […]
Naast het managen van het klantcontact bij Nationale-Nederlanden, is Rinus Verhart ook geregeld op een podium te vinden. Zodoende zal hij donderdag 12 november het CustomerFirst […]