Nieuws

16 april 2019

Guido Thys: Klant heeft het nakijken

Al decennialang staat service op dezelfde plaats te trappelen, meent Guido Thys. De ‘bedrijfsverloskundige’, die de afsluitende keynote van het CustomerFirst Congres voor zijn rekening neemt, […]
5 april 2019

Albert Bosma: ‘Gras groeit niet harder door er aan te trekken…’

In de aanloop naar het CustomerFirst Congres spreken we Albert Bosma, Manager ad interim bij de Regionale Belasting Groep. Vooruitblikkend op zijn sessie deelt hij zijn […]
1 april 2019

Tom Mac-Kenzie: Digitale transformatie met de Value-Irritable Matrix

‘Service in a digital world’ is het thema van het CustomerFirst Congres op 16 mei. In de opmaat naar dit event interviewen we een aantal sprekers. […]
26 maart 2019

Digitale Doeners

Rome is al eeuwenlang de eindbestemming, maar net als in de echte wereld kent ook de digitale variant allerlei sluipwegen die – vroeg of laat – […]
21 maart 2019

Leslie Cottenjé: ‘Vaarwel enquêtes, hallo conversaties!’

In de aanloop naar het CustomerFirst Congres spreken we Leslie Cottenjé, de CEO van Hello Customer, leverancier van klantenfeedback software. Vooruitblikkend op haar keynote deelt ze […]
18 maart 2019

Snap de klantreis, maar kijk ook eens naar binnen

Ik heb me er in het verleden in mijn rol als marketeer ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt: nieuwe proposities en campagnes vanachter m’n bureau bedenken […]
18 maart 2019

Evert Vols (Blauw): ‘We moeten customer care medewerkers serieuzer nemen’

Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Evert Vols – […]
14 maart 2019

Jeroen Dekker (AcceptEasy): ‘Betaalgemak als service’

Tijdens het CustomerFirst Congres vertelt Jeroen Dekker, Head of Product & Marketing bij AcceptEasy, op veler verzoek over betaalmomenten in de customer journey. Wat zijn volgens […]
12 maart 2019

‘Data zijn de brandstof van AI en digitalisering’

Als manager Service Experience is Elmer Hiemstra bij bol.com verantwoordelijk voor alle online serviceverlening. Vooruitblikkend op zijn keynote tijdens het CustomerFirst Congres, zegt hij sterk te […]
Bestel tickets