Nieuws

26 maart 2019

Digitale Doeners

Rome is al eeuwenlang de eindbestemming, maar net als in de echte wereld kent ook de digitale variant allerlei sluipwegen die – vroeg of laat – […]
21 maart 2019

Leslie Cottenjé: ‘Vaarwel enquêtes, hallo conversaties!’

In de aanloop naar het CustomerFirst Congres spreken we Leslie Cottenjé, de CEO van Hello Customer, leverancier van klantenfeedback software. Vooruitblikkend op haar keynote deelt ze […]
18 maart 2019

Snap de klantreis, maar kijk ook eens naar binnen

Ik heb me er in het verleden in mijn rol als marketeer ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt: nieuwe proposities en campagnes vanachter m’n bureau bedenken […]
18 maart 2019

Evert Vols (Blauw): ‘We moeten customer care medewerkers serieuzer nemen’

Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Evert Vols – […]
14 maart 2019

Jeroen Dekker (AcceptEasy): ‘Betaalgemak als service’

Tijdens het CustomerFirst Congres vertelt Jeroen Dekker, Head of Product & Marketing bij AcceptEasy, op veler verzoek over betaalmomenten in de customer journey. Wat zijn volgens […]
12 maart 2019

‘Data zijn de brandstof van AI en digitalisering’

Als manager Service Experience is Elmer Hiemstra bij bol.com verantwoordelijk voor alle online serviceverlening. Vooruitblikkend op zijn keynote tijdens het CustomerFirst Congres, zegt hij sterk te […]
11 maart 2019

Karlien Wolters (energiedirect.nl): ‘Pak alles Data Driven aan, persoonlijk en relevant.’

‘Service in a digital world’ is het thema van het CustomerFirst Congres op 16 mei. In de opmaat naar dit event interviewen we enkele sprekers. Ditmaal […]
25 februari 2019

Nikki Oude Elferink (Picnic): ‘De ervaring en de feedback van onze klanten als startpunt.’

Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Nikki Oude Elferink […]
25 februari 2019

Polle de Maagt: ‘Give a sh*t om je klanten.’

‘Service in a digital world’ is het thema waar onder meer Polle de Maagt zijn tanden in gaat zetten tijdens het CustomerFirst Congres. Donderdag 16 mei […]
Bestel tickets