In de aanloop naar het CustomerFirst Congres spreken we Leslie Cottenjé, de CEO van Hello Customer, leverancier van klantenfeedback software. Vooruitblikkend op haar keynote deelt ze […]
Ik heb me er in het verleden in mijn rol als marketeer ook vaak genoeg schuldig aan gemaakt: nieuwe proposities en campagnes vanachter m’n bureau bedenken […]
Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Evert Vols – […]
Tijdens het CustomerFirst Congres vertelt Jeroen Dekker, Head of Product & Marketing bij AcceptEasy, op veler verzoek over betaalmomenten in de customer journey. Wat zijn volgens […]
Als manager Service Experience is Elmer Hiemstra bij bol.com verantwoordelijk voor alle online serviceverlening. Vooruitblikkend op zijn keynote tijdens het CustomerFirst Congres, zegt hij sterk te […]
‘Service in a digital world’ is het thema van het CustomerFirst Congres op 16 mei. In de opmaat naar dit event interviewen we enkele sprekers. Ditmaal […]
Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Nikki Oude Elferink […]
‘Service in a digital world’ is het thema waar onder meer Polle de Maagt zijn tanden in gaat zetten tijdens het CustomerFirst Congres. Donderdag 16 mei […]
Op het programma van het CustomerFirst Congres 2019 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij digitaal service verlenen. Vooruitblikkend op die dag, deelt Richard Padt (Manager […]