CustomerFirst CongresCustomerFirst CongresCustomerFirst CongresCustomerFirst Congres
  • Programma
  • Sprekers
  • Over CustomerFirst Congres
  • Sponsors en Partners
  • Locatie
  • Contact
Bestel early bird ticket
✕

Schiphol zegt wachtrij de wacht aan (Keynote CFC20)

Deel dit:

Om de doorstroom van reizigers op de luchthaven te versnellen, zet Schiphol een proef op rond de afhandeling van bagage. Eén van de opties is dat reizigers hun koffer(s) vast afgeven op P3 langparkeren.

‘We onderzoeken hoe reizigers op diverse plekken buiten Schiphol hun bagage kunnen afgeven, zodat de drukke luchthaven zelf ontlast wordt. Dit biedt de reiziger ook meer gemak tijdens de reis naar Schiphol’, aldus een woordvoerder. Uitgangspunt van de proef is om de wachtrijen op de luchthaven, die onder meer ontstaan door het afleveren van koffers, de kop in te drukken.

In het verleden probeerde Schiphol al op meerdere manieren de doorstroom van reizigers te optimaliseren. Zo werd in 2017 een versnelde veiligheidscontrole voor kleine tassen ingesteld. Ook het opofferen van winkelruimte voor bredere doorgangen moest zorgen voor een verbetering.

#CFC20
Berend-Jan Rietveld, Head of Passenger Experience bij Royal Schiphol Group, geeft op donderdag 12 november een keynote tijdens het CustomerFirst Congres. Daarin vertelt hij onder meer over de nieuwe purpose van de luchthaven: Connecting your world.

Dit is een artikel van CustomerFirst. Op 12 november zal Berend-Jan Rietveld van Royal Schiphol Group één van de keynotes zijn op het CustomerFirst Congres. Lees hier meer over Berend-Jan Rietveld en zijn sessie op 12 november.

Related posts

Cynthia Mak
3 november 2021

MAK: ‘BELANGRIJK IS EEN SNEL, GOED EN VRIENDELIJK ANTWOORD VOOR DE KLANT’


Lees meer
Jeroen van Leenen
3 november 2021

VAN LEENEN: ‘WIJ WERKEN AAN DE MEEST GELIEFDE KLANTREIS BINNEN HOME & LIVING’


Lees meer
Marco Stolk
3 november 2021

STOLK: ‘GEEF ELKE KLANT EEN PEPTALK’


Lees meer

Wanneer?

28 september 2022

Waar?

Buitenplaats Kameryck
Oortjespad 3
3471 HD Kamerik

Parkeren op locatie is gratis en goed toegankelijk met de auto

Vragen?

Neem contact op

Neem contact op
CustomerFirst Congres is een evenement van: BBP Media en CustomerFirst!
Bestel early bird ticket