Selinde Fijn | Business Consultant Avaya Nederland

Selinde Fijn is Business Consultant bij Avaya, een bedrijf dat thuiswerkoplossingen levert voor zowel Unified Communications als Contact Centers. In haar rol adviseert ze bedrijven hoe de beste klant- en werknemerservaring kan worden behaald door goed te begrijpen wat hun werkwijze is en wat de daarbij behorende uitdagingen en wensen zijn.

Mijn sessie: Total Experience is dé trend van 2022, wat houdt dit in en wat betekent dit voor uw organisatie?

Om succesvol te zijn in de digitale ervaringseconomie wordt van bedrijven verwacht dat zij een “Total Experience” bieden. Klanten, maar ook werknemers, rekenen er nou eenmaal op dat je ze kent en dat je ze een persoonlijke ervaring kan bieden. Gartner stelt zelfs dat 60% van de grotere ondernemingen in 2026 Total Experience zullen inzetten om de customer én employee experience te optimaliseren. Maar wat betekent Total Experience en hoe kunnen ondernemers en leidinggevenden deze strategie zelf inzetten voor hun bedrijf? Maar bovenal: welke impact heeft dit op uw klanten en werknemers?

Deel dit:
Selinde Fijn