Sprekers foto's 400x400 (7)
Deel dit:

Victoria van Keulen | Operational Leader Digital Hub Amsterdam bij IKEA

Victoria van Keulen ging na haar studie economie als Brand Manager aan de slag bij Procter & Gamble en H.J. Heinz. Na een periode als strateeg in de consultancy- en bureauwereld keerde ze terug aan ‘klantzijde’ als hoofd marketing & communicatie bij Unibail-Rodamco, eigenaar van grote winkelcentra. Na vier jaar stapte ze over naar IKEA waar ze onder meer ‘Quality Observer’ ontwikkelde samen met Kantar-TNS. Dit is een methode om iedere dag live feedback van winkelende klanten te ontvangen. Victoria werkt nu als Operational Leader Digital Hub Amsterdam, hiervoor was zij Customer Support Center Manager en verantwoordelijk voor het klantcontact bij IKEA samen met een team van 450 collega’s.

Mijn sessie: IKEA Nederland: Omschakeling naar multichannel organisatie

Victoria van Keulen, voormalig Customer Support Center manager van IKEA Nederland, vertelt hoe ze met haar team is omgegaan met de stijgende volumes die de multichannel transformatie van IKEA met zich meebrengt. De oplossing is niet meer mensen aannemen maar wel om dingen anders te doen; met een helder plan, sterke beïnvloeding van de rest van de organisatie en digitale tools. Zo ontstaat er ruimte voor wat echt belangrijk is.​

Lees hier het interview met Victoria van Keulen ter voorbereiding op het CustomerFirst Congres op 12 november.

Bestel tickets