Jeroen Minneboo | Manager Customer Journey & Operations

Jeroen Minneboo heeft een brede ervaring binnen de energiemarkt bij E.ON-Benelux, Uniper en nu dus Essent. Na jaren binnen Finance werkzaam geweest te zijn, de overstap gemaakt naar de Business om daar de laatste 10 jaar leidinggevende rollen in het B2B en B2C domein te vervullen.

Mijn sessie: De klantreis als kern van de organisatie: het succes van integraal, klant-gedreven samenwerken

Essent heeft als marktleider een rijke en lange historie binnen de energiemarkt (>100 jaar) en speelt een belangrijke rol in de energie transitie in Nederland. We willen iedereen helpen de volgende stap in energie te zetten. Daarbij is goede klantrelatie essentieel en zetten we stevig in op klanttevredenheid. We ambiëren een ‘9+’ klantervaring in alle kanalen. Om dit te kunnen realiseren hebben we onze operations organisatie en klantenservice opnieuw vormgegeven, met klantreizen als uitgangspunt. Hiermee hebben we silo’s doorbroken, eigenaarschap verhoogd en werken we end-to-end samen aan betere klantervaringen. En met resultaat…!

Deel dit:
Essent_JeroenMinneboo-400×400