Deel dit:

Na een succesvolle eerste editie van het CustomerFirst Congres vorig jaar, presenteren we met trots de 2e editie. Op 22 september 2020 staat Buitenplaats Kameryck weer in het teken van alles wat met Customer service te maken heeft! CustomerFirst wordt georganiseerd door vaktitel CustomerFirst.

Over CustomerFirst

Waar het voor de één niet snel (en ver) genoeg kan gaan in de toepassing van technologie en digitalisering, vertrouwt de ander liever op een meer persoonlijke, menselijke benadering. Welk specifiek klantcontactpad je ook kiest, in CustomerFirst bewandelen we ze allemaal aan de hand van interviews, achtergrondartikelen, rubrieken en columns. Belangrijke thema’s die aan bod komen, zijn onder meer customer experience, klantgerichtheid, AI, digitale transformatie, klantobsessie, chatbots en voice.

CustomerFirst richt zich op professionals op het gebied van CX en klantenservicemanagement. Met een maandelijks magazine, actuele website, digitale nieuwsbrief en een aantal sterke live events, zoals CustomerFirst Congres, The Customer Forum en Social Service Congres.

Bestel hier je online ticket