Deel dit:

Programma

Op het programma van het CustomerFirst Congres 2020 staan diverse sprekers die vertellen hoe zij écht contact maken met hun klanten. Onderstaand vind je de sprekers die aanwezig zijn. Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via LinkedInInstagramTwitter of Facebook. Regelmatig worden er nieuwe sessies aan het programma toegevoegd.

09.00 - 09.30

Ontvangst

09.30 - 09.40

Opening

Rinus Verhart | Dagvoorzitter

Met ruim 7 jaar ervaring als manager van verschillende klantenservices is Rinus een dagvoorzitter die snapt hoe belangrijk het bieden van service aan klanten is.
Joris Broekmans
09.40 - 10.20

De digitale transformatie van Auping in een snel veranderende markt

Joris Broekmans | Director Customer Experience bij Royal Auping

Als bestuurslid van Royal Auping leidde hij de transformatie van een traditionele productfabrikant naar een klantgerichte organisatie.
Tom Mac-Kenzie_400x400
10.20 - 10.50

Klanttevredenheid centraal zetten en tegelijkertijd kosten verlagen. Hoe dan?

Tom Mac-Kenzie | Digital Development Manager bij Teleperformance

Tom Mac-Kenzie vertelt hoe hij door middel van de TAP-aanpak de doelstellingen van het verhogen van klanttevredenheid, gecombineerd met kostenverlaging, weet te bereiken.
10.50 - 11.20

Pauze

Sprekers foto's 400x400 (7)
11.20 - 12.00

IKEA Nederland: Omschakeling naar multichannel organisatie

Victoria van Keulen | Customer Support Center Manager bij IKEA

Victoria van Keulen, Customer Support Center manager van IKEA Nederland, vertelt hoe ze met haar team is omgegaan met de stijgende volumes die de multichannel transformatie van IKEA met zich meebrengt.
12.00 - 12.30

Where Brand Loyalty, Emotional Intelligence & Technology Coincide

Odigo

We live in a technologically driven world where convenience, speed, effort and seamless have become buzzwords of the industry and yet for many companies, getting the basics right is still the fundamental goal.
12.30 - 13.30

Lunch

Berend Jan Rietveld 400
13.30 - 14.10

Schiphol – Connecting your world

Berend-Jan Rietveld | Head of Passenger Experience bij Royal Schiphol Group

Berend-Jan vertelt in deze sessie hoe Schiphol met alle partners zoals luchtvaartmaatschappijen, winkels, douane en security samenwerkt aan het passagiersproces.

Parallelsessies ronde 2 | 14.20 - 14.50

14.50 - 15.20

Pauze

Nicole van de Heuvel_400x400
15.20 - 15.50

Let’s connect the dots

Nicole van den Heuvel | CX Consultant bij CX2theCORE

Nicole deelt haar inspiratie en visie op customer experience. Ze deelt de belemmeringen die ze signaleert om succesvol te zijn en geeft praktische tips om customer experience echt core business te maken.
Paul Smit 400x400
15.50 - 16.30

Anders kijken

Paul Smit | Filosoof & Cabaretier

Paul Smit gaat in zijn show ‘Anders Kijken’ op humoristische wijze in op de werking van ons brein.
16.35 - 17.35

Netwerkborrel

Bestel tickets