CustomerFirst Congres > Programma
Programma
Het programma van het CustomerFirst Congres is gericht op het creëren van de ultieme klantbeleving, waarbij de focus ligt op klantenservice, -beleving, -engagement en -loyaliteit.
Toonaangevende merken delen hun ervaringen en inzichten over de laatste trends en innovaties op het gebied van marketing automation, kunstmatige intelligentie, OpenAI en klantvriendelijke software. Een must-attend evenement voor customer service professionals, marketeers en iedereen die de klant centraal wil stellen in zijn bedrijfsstrategie.
[programma onder voorbehoud]
Rôtisserie
08:30 - 09:30
Ontvangst

Singelzaal
09:30 - 09:40
Opening door de dagvoorzitter
Caressa Timmermans
Keynotes
Rôtisserie
10:40 - 11:10
Pauze
11:10 - 11:40
Parallelronde 1
Singelzaal
Stefan van de Weijer
Centraal Beheer Achmea
Hoe zorg je ervoor dat Customer Research gaat leven in je organisatie?
11:40 - 11:45
Wisselmoment
11:45 - 12:15
Parallelronde 2
Rôtisserie
12:15 - 13:00
Lunch
Keynotes

Singelzaal
14:00 - 14:30
Anne Vullinghs en Jop Maasdijk
Customer Success Manager Neople & Product specialist bij Toppy
Rôtisserie
14:30 - 15:00
Pauze
15:00 - 15:30
Parallelronde 3
Tuinkamer
Frank Nijenhuis en Laila de Rooij
Director Riverwise & Directeur Waardevol Klantcontact Kamer van Koophandel
15:30 - 15:35
Wisselmoment
Keynotes
Singelzaal
16:05 - 16:35
Bernard Steenbergen
Vattenfall
Hoe handhaaf je een hoge kwaliteitsstandaard tijdens een crisis?
Afsluiting

Singelzaal
16:35 - 16:45
Afsluiting door de dagvoorzitter
Caressa Timmermans
Rôtisserie