Lisette Schulp | Client Service Manager

Lisette is al bijna 20 jaar hét gezicht van de klantcontact diensten van DBF, een servicebedrijf gespecialiseerd in klantdata, klantcontact en processen. Afgelopen jaren is ze nauw betrokken geweest bij implementaties van (nieuwe) klantenservices. Het is haar missie (en die van DBF) om klanten de persoonlijke aandacht te geven die ze verdienen. Hoeveel het er ook zijn. Door slimme inrichting van klantdata en het ontzorgen in klantcontact en processen. Zo ontstaat verbinding en worden klanten ambassadeurs. Ze inspireert anderen graag om techniek en persoonlijk contact te combineren voor de beste klantenservice.

Mijn sessie: Persoonlijk klantcontact in een digitale wereld

Tijdens het Customer First congres geven Remco Slik (MKB Brandstof), Lisette Schulp (DBF) en Dennis Schabracq (Steam-connect) een inspirerende presentatie over persoonlijk klantcontact in een steeds digitaler wordende wereld. Vanuit verschillende perspectieven – die van de eindklant, de opdrachtgever, het facilitaire contactcenter en de platformleverancier – verkennen zij hoe bedrijven technologie kunnen inzetten om het klantcontact persoonlijk en effectief te houden. De sprekers delen inzichten en ervaringen over hoe zij hun organisaties helpen om op menselijke wijze verbinding te maken in een digitale omgeving.

Deel dit:
Foto-Lisette-400×400