Deel dit:

Let’s Connect!

Juist nu is verbinding overal én onmisbaar. Je kunt dit letterlijk opvatten door dingen aan elkaar te lijmen, hechten of koppelen, maar ook figuurlijk in de vorm van bruggen slaan, het voeren van een telefoongesprek of het aangaan van een relatie. Echt en oprecht contact maken dus. Ook dat kan gelukkig op meerdere manieren. Door je klanten een experience te bieden, middels goede klantenservice, met ondersteuning van technologie (AI) of op een dieper niveau via breinstimuli bijvoorbeeld.

Kies tijdens deze tweede golf voor een diepere connectie. Samen met verschillende experts hebben we een prachtige (service)route uitgestippeld, waar CustomerFirst jou digitaal doorheen loodst. Ga mee op reis tijdens de 2e editie van het online CustomerFirst Congres op 12 november 2020, live vanaf Fort bij Vechten.

Tijdens het CustomerFirst Congres vindt ook het Social Service Congres plaats. Het is mogelijk om sessies van beide events op 12 november te volgen.

Sprekers

Victoria van Keulen

Operational Leader Digital Hub Amsterdam | IKEA


Tom Kikkert

Retail & Identiteit expert


Berend-Jan Rietveld

Head of Passenger Experience | Royal Schiphol Group


Robbert de Ruijter

Operationeel Directeur bij AFAS Software


Voor wie

Customer Experience Manager, CX Manager, Head of Customer Care, Marketing Manager, Manager Service Innovation, Director Customer Service, Customer Journey Manager, COO, Customer Service Manager, Programma Manager Klant Centraal, CEO, Manager Klantenservice, Customer Success Manager, NPS Programma Manager, Manager Social Media, Directeur Operations, Contactcenter Manager

Quotes van bezoekers vorig jaar

  • Bezoeker editie 2019
    Het totaalpakket van sprekers, informatie en netwerkmogelijkheden uitstekend waren.
    Bezoeker editie 2019
  • Bezoeker editie 2019
    Zeer inspirerende sprekers, mooie locatie en met een heel goed gevoel en nieuwe ideeën vertrokken.
    Bezoeker editie 2019
  • Bezoeker editie 2019
    Heel goed gevarieerd, mooi programma!
    Bezoeker editie 2019
  • Bezoeker editie 2019
    Ik kon de hele dag toch met de nodige aandacht alles volgen doordat er voldoende afwisseling in het programma zat
    Bezoeker editie 2019
  • Bezoeker editie 2019
    Waardevol congres welke voldeed aan mijn verwachtingen (inspiratie opdoen en kennis vergroten). Organisatie eromheen was helemaal goed.
    Bezoeker editie 2019
  • Bezoeker editie 2019
    Ik vond het een inspirerende dag in een mooie omgeving en met fantastische sprekers. Goed georganiseerd.
    Bezoeker editie 2019
  • Bezoeker editie 2019
    Super goed georganiseerd en inhoudelijk kwalitatief hoogstaand, top!
    Bezoeker editie 2019

Laatste nieuws

11 november 2020

AFAS: ‘DIT IS HÉT MOMENT VOOR VERBINDING’

Over-communicatie in crisistijd om onzekerheid te kunnen transformeren in zekerheid: AFAS weet het purposespel goed te spelen. Robbert de Ruijter, Directeur Customer Operations bij het spraakmakende […]
5 november 2020

CustomerFirst Congres & Social Service Congres vinden online doorgang

Zowel het CustomerFirst Congres als het Social Service Congres, die beiden oorspronkelijk fysiek zouden plaatsvinden in Nieuwegein, openen op 12 november digitaal de deuren voor evenementbezoekers. […]
5 november 2020

Het geheim van een ijzersterke CX

Wil je er als bedrijf digitaal écht uitspringen, dan is het zaak om meer dan alleen online aanwezig te zijn. Dept Agency ondersteunt bedrijven als bol.com, […]
Hoofdsponsors
Co-sponsors
Sponsor
Partners
  • Customer Contact
  • CustomerFirst
  • Marketingfacts
Bestel hier je online ticket