Anders Jansen | Partner at flowresulting

Ons motto: blijf je verwonderen. Dat vraagt om maniakaal willen begrijpen ‘waarom’? Dat is wat ik doe en wat ik werk mag noemen: bezig zijn met wat mensen enthousiast maakt over dienstverlening, waarom een klant wel of niet in actie komt, wat maakt dat iemand ’s nacht rustig of onrustig slaapt, of hoe het komt dat de ene medewerker wel met impact en vertrouwen haar werk doet en een ander keer op keer strandt in zijn goede intenties. Vanuit deze inzichten mooiere dienstverlening bouwen. Waarbij ‘digitaal’ een godsgeschenk is om dit versneld persoonlijker te worden en vertrouwen te winnen.

Humanizing digital: dankzij digitaal écht persoonlijk worden en vertrouwen winnen

Digitaal is een godsgeschenk om echt persoonlijke dienstverlening te maken. En om te bouwen aan een vertrouwensrelatie. Zo! Dat is even een andere mindset dan in veel organisaties waar digital stiekem een efficiency-operatie is omdat de huidige klantcontacten niet meer rendabel zijn. Goed om dus de degens te kruisen en in de presentatie vooral te leren en je te laten inspireren van hoe digitaal de route is naar persoonlijk en een vertrouwensrelatie. Praktische cases uit onze eigen adviespraktijk, direct toepasbaar ook voor jou. Pas dus op voor de FOMO 😉

Deel dit:
Anders Jansen