Deliane Schimmel | Florius

Manager Advies& Service Florius

Deliane werkt al 25 jaar bij Florius, onderdeel van ABN AMRO en begon haar loopbaan bij Bouwfonds, de voorloper van Florius. Daar startte zij als klantcontactmedewerker, maar kon snel doorstromen naar de rol van teammanager en daarna naar manager van de afdeling. Tegenwoordig is zij manager Advies& Service bij Florius. Recent mag ze de titel Manager of the year achter haar naam zetten. Deze titel heeft zij te danken aan haar can do mentaliteit. Ze gelooft in technologie maar wel in combinatie met gemotiveerde medewerkers. Haar motto is dan ook EX=CX.

Mijn sessie: Be the difference

In een klantcontact omgeving gaan de ontwikkelingen in een razend tempo. Niet alleen op het vlak van technologie verandert er veel maar ook de huidige werknemer vraagt echt iets anders van je als leidinggevende.  Hoe ga je hier mee om en wat betekent dit dan voor jou?

Ben je bereid om te investeren in je team en in je eigen ontwikkeling? Bevlogen medewerkers leveren tenslotte betere prestaties, staan veel meer in verbinding met de klant en hebben minder last van stress.

Deel dit:
Deliane Schimmel