Jesper Saaltink | Productowner Klantbediening

Klantbeleving, of Customer Experience Management, als belangrijkste instrument in de jacht op loyale klanten. Dat is waar ik in geloof. Als productowner klantbediening bij Menzis, bekend van de zorgverzekeringen Menzis, Anderzorg en VinkVink, sta ik daarom iedere dag op om op zoek te gaan naar wat klanten drijft en bindt. Meer gemak, hogere service en betere proposities: dienstverlening kan altijd beter!

Mijn sessie: Menzis’ chatbot journey: van idee tot realisatie

Conversational AI als kans, bedreiging of noodzakelijk kwaad? Bij Menzis zetten wij ruim 2 jaar geleden onze eerste stappen in de beloftevolle wereld van geautomatiseerde klantenservice. Ben jij benieuwd naar onze ervaringen, uitdagingen en successen bij de implementatie van de chatbot in onze klantbediening? Hoe ging het, waar staat Menzis nu en hoe kijk ik naar de toekomst? Ik neem je graag mee in onze ontdekkingsreis.

 

 

 

Deel dit:
Jesper Saaltink