Laila de Rooij | Directeur Waardevol Klantcontact Kamer van Koophandel

Laila de Rooij werkt als directeur Waardevol Klantcontact bij KVK aan de Vitale Transformatie in een agile organisatiestructuur vanuit klantreizen, waarin IT en Business bij elkaar komen op het gebied van klantcontact. Zij heeft 17 jaar ervaring op het domein klantcontact bij a.s.r. en brengt de KVK dienstverlening nu naar een hoger plan.

Mijn sessie: Grip op de transformatie

De wereld van klantcontact verandert in hoog tempo – gedreven door drie technologische ontwikkelingen. Dit stelt organisaties continue voor nieuwe strategische vragen, zoals het kiezen waar wel en niet op in te zetten.

Tijdens deze presentatie gaan we in op waar we naar toe bewegen, hoe dit organisaties raakt, welke strategische vragen te beantwoorden zijn en wat de lessen zijn om grip te krijgen op de transformatie van klantcontact.

We putten hierbij uit praktijk ervaringen en inzichten uit voorgaande opdrachten.

 

 

 

Deel dit:
Laila de Rooij