Nienke Bloem | The Customer Experience speaker in the blue dress
Nienke Bloem CCXP wordt vaak de Customer Experience Expert genoemd. Ze is pragmatisch, inspirerend en DE expert als het gaat over CX leadership. Met haar 20 jaar corporate ervaring weet ze hoe organisaties werken en kent ze zowel CX in B2C, B2B als bij de overheid. Ze heeft haar strepen verdiend, als verantwoordelijke voor CX bij KPN, waar ze met haar team rNPS van -14 naar +2 wist te brengen. Ze is guest lecturer op Nyenrode en is auteur van twee CX boeken. Het is haar missie ‘to make CX work!’ en dat altijd in een blauwe jurk.
Mijn sessie: Spice up your Customer First Leadership
Wat heeft pelgrimeren met Customer First Leadership te maken? Meer dan je denkt! Laat je inspireren EN motiveren om jouw eigen leiderschap wat peper te geven. Of je nu Customer Service, CX of een ander soort leider bent. Nienke neemt je mee op pelgrimage en geeft je VIJF strategieën om meer impact te hebben. In de organisatie, naar je medewerkers en vooral naar de klant. Eerlijk, grappig en vooral met een behoorlijke dosis Peper.