Onno Gresnigt | Customer Success Manager

Onno is een Customer Success Manager bij Neople, gespecialiseerd in het trainen en implementeren van AI-collega’s. Als Neople Career Coach zorgt hij voor het naadloos integreren van deze technologie in bedrijfsprocessen. Met een diep begrip van customer serviceprocessen ondersteunt hij gebruikers bij het optimaal benutten AI medewerkers. Zijn inzet voor het trainen van Neople zorgt voor snelle adoptie, wat resulteert in een efficiënter klantcontact en verbeterde prestaties.

Mijn sessie: Hoe de digitale Al-medewerker Taylor de klantenservice verbetert bij The Social Hub

Ontdek AI-collega Taylor de klantenservice bij The Social Hub transformeert. Tijdens deze presentatie belichten we hoe Taylor’s slimme integratie leidt tot naadloze adoptie door teams, een boost in verwerkingssnelheid en een aanzienlijke stijging in klanttevredenheidsscores (CSAT). Taylor werkt hand in hand met serviceagents om efficiëntie en klant engagement te optimaliseren, zodat ze meer tijd overhouden voor belangrijke zaken. Sluit aan voor een boeiend verhaal over innovatie in klantenservice.

Deel dit:
Onno