CustomerFirst Congres » Over het congres
CustomerFirst Congres
Dé plek waar klantbeleving, technologie en menselijke interactie samenkomen
Het CustomerFirst Congres is hét toonaangevende event voor iedereen die zich bezighoudt met klantcontact, klantenservice en customer experience. Van slimme tools tot inspirerende verhalen—je ontdekt hier alles wat je nodig hebt om je klantstrategie futureproof te maken.
Technologie en empathie
een krachtige combinatie
Van kanaal naar connectie: klantcontact zonder grenzen
In een wereld waarin AI, digitalisering en automatisering razendsnel evolueren, blijft één ding onveranderd: de kracht van menselijk contact. Het congres draait om die balans—tussen high tech en high touch.
Waarom je het niet kan missen!
Mensen komen naar het CustomerFirst Congres om meer te leren over het belang van klantgerichtheid binnen de organisatie en op welke manieren klantervaringen kunnen verbeteren. Het congres biedt inspiratie, praktische tips en inzichten van toonaangevende merken en experts op het gebied van klantcontact en customer experience. Daarnaast is het een uitgelezen kans om te netwerken en kennis uit te wisselen met andere professionals in het vakgebied.
Van customer service via customer experience (CX), employee experience (EX) naar marketing. Kortom, voor iedere professional die de klant centraal stelt in de strategie.
Laat je inspireren...
Keynote speakers delen hun visie op klantgerichtheid, innovatie en de rol van technologie. Van CX tot EX: hier hoor je hoe toonaangevende merken het verschil maken.
Blijf bij...
Maak kennis met de nieuwste tools en technologieën, zoals AI-gedreven klantenservice en digitale assistenten die klantinteracties persoonlijker en efficiënter maken.
Leer van de besten...
Cases van organisaties die klantbeleving écht op één zetten. Praktische tips, eerlijke lessen en direct toepasbare inzichten.
Doe mee...
Interactieve sessies, deep dives en parallelsessies die gericht zijn op skills voor de klantcontactprofessional van morgen.
Verbreed je blik...
Ontdek hoe je duurzaamheid en maatschappelijke relevantie integreert in je klantcontactstrategie.
Voor wie is het CustomerFirst Congres?
Het CustomerFirst Congres is er voor iedereen die met klanten werkt – van klantenservice en CX tot marketing en operations. Of je nu werkt aan strategie, uitvoering of innovatie: dit is jouw dag.
Customer Experience Manager
Head of Customer Care
Marketing Manager
Customer Journey Manager
COO
CEO
Service Innovation Manager
Programma Manager Klant Centraal
NPS Programma Manager
Manager Contactcenter
En nog vele anderen
Sluit je aan bij collega’s, experts en vernieuwers en til je klantcontactstrategie naar het volgende niveau!
Over CustomerFirst
W aar het voor de één niet snel (en ver) genoeg kan gaan in de toepassing van technologie en digitalisering, vertrouwt de ander liever op een meer persoonlijke, menselijke benadering. Welke specifieke klantcontactstrategie ook wordt gekozen, in CustomerFirst komen ze allemaal aan bod.
B elangrijke thema’s als customer experience, klantgerichtheid, AI, digitale transformatie, employee experience, chatbots, workforcemanagement en kanaalkeuzes worden vanuit een vakinhoudelijk én menselijk perspectief belicht. Iedere maand opnieuw!
C ustomerFirst richt zich op professionals op het gebied van klantcontact, klantenservicemanagement en customer experience. Met een maandelijks magazine, actuele website, digitale nieuwsbrief en live events.
C ustomerFirst informeert zowel digitaal als in print over hoe de klant over alle kanalen heen centraal kan worden gesteld en hoe een customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf wordt geïmplementeerd. Daarnaast biedt het maandelijkse vakblad continu inzicht in alle noviteiten op het gebied van klantcontact.
Dé basis (en veel meer) voor alle vakinformatie over klantcontact. Dat is CustomerFirst!