Remco Slik | Algemeen directeur
Remco Slik is meer dan 25 jaar ondernemer, met ervaring in verschillende branches. Rode draad in zijn ondernemerschap zijn technologie en vernieuwende concepten. Sinds 3 jaar geeft Remco leiding aan MKB Brandstof. Ca 110.000 bedrijfsauto’s maken iedere dag gebruik van de diensten van het bedrijf.
Onder leiding van Remco maakt het bedrijf een transitie door van een tankpasleverancier naar een aanbieder van data, brede mobiliteitsoplossingen en financiële producten.
Mijn sessie: Persoonlijk klantcontact in een digitale wereld
Tijdens het Customer First congres geven Remco Slik (MKB Brandstof), Lisette Schulp (DBF) en Dennis Schabracq (Steam-connect) een inspirerende presentatie over persoonlijk klantcontact in een steeds digitaler wordende wereld. Vanuit verschillende perspectieven – die van de eindklant, de opdrachtgever, het facilitaire contactcenter en de platformleverancier – verkennen zij hoe bedrijven technologie kunnen inzetten om het klantcontact persoonlijk en effectief te houden. De sprekers delen inzichten en ervaringen over hoe zij hun organisaties helpen om op menselijke wijze verbinding te maken in een digitale omgeving.