René Kloppenburg | Manager Customer Journey Mobile

René Kloppenburg, Manager Customer Journey Mobile bij KPN, is een ervaren leider in customer service sinds 2012. Hij leidde diverse operationele teams, waaronder XS4ALL-klantcontact en KPN Service Plus. In 2023 werd René bekroond met de CCMA Manager of the Year award. Met een achtergrond in bedrijfskunde combineert hij zijn passie voor klanten, teams en resultaten. Technologie, om het dagelijks leven zinvoller en makkelijker te maken, fascineert hem. In KPN’s klantcontactstrategie ‘digital first, human assisted komen zijn passies samen. Als hobby doet hij aan hardlopen en piano spelen. Zoontje Vik (1) klapt dan mee.

Mijn sessie: De menselijke kant van internet, Digital first, human assisted

In een wereld van digitalisering, hoe kan je in de menselijke ondersteuning het verschil blijven maken? René zal zijn visie geven en dit duiden met eigen praktijkvoorbeelden. Want daar waar digitalisering geen oplossing biedt, maakt de menselijke verbinding het verschil.

Deel dit:
Pasfoto-Rene-Kloppenburg-400×400