Dennis Schabracq | Algemeen directeur
Als mede-oprichter en CEO van Steam-connect ben ik al meer dan 17 jaar actief in de klantcontactsector. Sinds 2007 helpen wij bedrijven om hun klantcontact te verbeteren en efficienter te maken met het leveren van een omnichannel klantcontactplatform. Met kantoren in Marokko en Duitsland hebben we een solide internationale aanwezigheid opgebouwd, waarmee we de kracht van Steam-connect wereldwijd laten zien. Mijn passie is het creëren van een positieve impact op de klantcontactwereld en het ontwikkelen van het krachtigste platform in de markt.
Mijn sessie: Persoonlijk klantcontact in een digitale wereld
Tijdens het Customer First congres geven Remco Slik (MKB Brandstof), Lisette Schulp (DBF) en Dennis Schabracq (Steam-connect) een inspirerende presentatie over persoonlijk klantcontact in een steeds digitaler wordende wereld. Vanuit verschillende perspectieven – die van de eindklant, de opdrachtgever, het facilitaire contactcenter en de platformleverancier – verkennen zij hoe bedrijven technologie kunnen inzetten om het klantcontact persoonlijk en effectief te houden. De sprekers delen inzichten en ervaringen over hoe zij hun organisaties helpen om op menselijke wijze verbinding te maken in een digitale omgeving.