CustomerFirst Congres » Sprekers » Esther Sluiters
Esther Sluiters
CX consultant | TOTE-M
Esther is Customer Experience consultant bij TOTE-M, adviesbureau voor medewerkers- en klantbeleving. Met een achtergrond in hotelschool en een master mediapsychologie legde zij 15 jaar geleden de basis voor haar expertise. Haar passie voor gastvrijheid – mensen een warm welkom geven en hen gezien, gehoord en gewaardeerd laten voelen – vormt de rode draad in haar werk. Esther begeleidt en inspireert organisaties in uiteenlopende sectoren (o.a. automotive, woningcorporaties, overheid, zorg) bij het versterken van hun klantgerichtheid. Zo helpt zij organisaties om plekken te worden waar medewerkers met plezier werken en klanten graag terugkomen.
Over de sessie
Klantgericht leiderschap: hoe Hyundai het H.E.A.R.T. van medewerkers en klanten sneller laat kloppen
De automotive sector staat onder druk: stijgende klantverwachtingen, hoge werkdruk en een tekort aan gekwalificeerd personeel. Tegelijkertijd groeit de concurrentie, met Chinese merken in opkomst.
Hoe creëer je in deze markt een onderscheidende klantbeleving? Hyundai zet met de merkvisie ‘Progress for Humanity’ in op vooruitgang voor de samenleving en sterke klantrelaties. Het H.E.A.R.T.-programma (Host, Empathy, Anticipate, Respect, Thank) is hierbij de sleutel tot klantgericht leiderschap en een cultuur van gastvrijheid.
Tijdens deze sessie delen Laura Hoveling (Retail Quality Manager bij Hyundai Motor Nederland) en Esther Sluiters (Consultant bij TOTE-M) hun ervaringen met een bekroond training- en coachingprogramma. Hoe veranker je een klantgerichte cultuur in 15 dealerorganisaties en 50 vestigingen? En hoe maak je klantbeleving een dagelijkse prioriteit? Laat je inspireren door het verhaal van Hyundai en ontdek hoe betekenisvolle verbindingen leiden tot klantloyaliteit in een veranderende markt.