Leonoor Schrijen | Head of Customer Journey & Operations

Leonoor Schrijen heeft een brede achtergrond in commercie/ marketing, zowel lokaal als internationaal. Voorheen binnen FMCG en is sinds 2017 werkzaam in de energie branche bij Essent – waarbij ze in 2022 de overstap heeft gemaakt van commercie naar journey & operations.

Mijn sessie: De klantreis als kern van de organisatie: het succes van integraal, klant-gedreven samenwerken

Essent heeft als marktleider een rijke en lange historie binnen de energiemarkt (>100 jaar) en speelt een belangrijke rol in de energie transitie in Nederland. We willen iedereen helpen de volgende stap in energie te zetten. Daarbij is goede klantrelatie essentieel en zetten we stevig in op klanttevredenheid. We ambiëren een ‘9+’ klantervaring in alle kanalen. Om dit te kunnen realiseren hebben we onze operations organisatie en klantenservice opnieuw vormgegeven, met klantreizen als uitgangspunt. Hiermee hebben we silo’s doorbroken, eigenaarschap verhoogd en werken we end-to-end samen aan betere klantervaringen. En met resultaat…!

Deel dit:
foto-leonoor-400×400