Ruben Lowenstein | Manager Customer Care

Meer dan 24 jaar geleden is Ruben begonnen met het leveren van de ultieme CX. Met zijn drive om altijd vooruit te gaan en een nieuwe standaard te zetten in klanttevredenheid en klantenservice, breidde zijn carrière zich uit naar verschillende sectoren, waaronder finance, detailhandel, elektronica en outsourcing. Tegenwoordig leidt Ruben al meer dan 10 jaar het Customer Care-team bij Samsung Electronics Benelux. Het opbouwen van sterke partnerschips met een onvermoeibare focus op transformatie, met respect voor de dagelijkse gang van zaken en het leveren van resultaten, is wat hem definieert.

Hij is een betrokken spreker die zijn publiek achterlaat met inspirerende inzichten, tools en gerichte mindsets. En met zijn “down-to-earth humor” is hij in staat om het publiek te laten lachen terwijl ze leren.

Mijn sessie: Doorpakken: hoe vertaal je jouw strategie naar de dagelijkse operatie door grensverleggend partner management

Onlangs kondigde de European Contact Center & Customer Service Awards aan dat Samsung Benelux een finalist is in vier categorieën voor de Awards van 2024. 

Tijdens het Customer First Congres gaat hij in op hoe er binnen Customer Care Benelux een cultuur en mindset is gebouwd waardoor strategie snel kan worden omgezet naar tastbare resultaten voor klant en organisatie.

Deel dit:
Ruben