Stefan van de Weijer | UX Research er bij Centraal Beheer

Stefan van de Weijer is UX Researcher bij Centraal Beheer. En zelfs uitgeroepen tot CX professional 2022. Hij is gestart als UX designer. Door zijn passie op CX en onderzoek is hij uiteindelijk gestart met het opzetten van een UX Research team. Vanuit dit team probeert hij dagelijks onderzoek naar een hoger niveau te tillen en de stem van de klant naar binnen te halen. Samen met UX, CRO en marktonderzoekers werkt hij aan nieuwe manieren om klantinzicht toegankelijk, bruikbaar en aantrekkelijk te maken voor de organisatie.

Mijn sessie: Zo zet je klantonderzoek centraal (beheer) in je organisatie!

Hoe zorg je ervoor dat Customer Research gaat leven in je organisatie? Je hebt vast wel eens gehoord van “Even Apeldoorn bellen.” In 2030 willen wij de meest geliefde dienstverlener van Nederland zijn. Maar wat betekent dit nu eigenlijk en hoe word je dit dan? Nou, door te luisteren naar je klanten! Ik neem je mee in de stappen die je kunt zetten om onderzoek op te starten, hoe je de organisatie enthousiasmeert en hoe je de inzichten slim vertaalt en bruikbaar maakt voor de verschillende teams.

Deel dit:
Stefan-van-de-Weijer-400×400