CustomerFirst Congres > Over het congres
CustomerFirst Congres 2024
Op donderdag 3 oktober 2024 staat de Mariënhof, het prachtige monumentale stadsklooster in Amersfoort, helemaal in het teken van klantcontact!
Wat is het CustomerFirst Congres?
Het CustomerFirst Congres is hét toonaangevende evenement voor professionals op het gebied van klantcontact, klantenservice en klantervaringen. Ontdek de nieuwste trends, technologieën en best practices om klantervaringen te optimaliseren en bedrijven en organisaties naar een hoger en slimmer niveau van klantcontact te tillen.
Sluit aan bij vakgenoten en experts op donderdag 3 oktober 2024 voor inspirerende keynotes, inhoudelijke sessies én veel netwerkmogelijkheden.
"Toekomst van klantcontact: technologie en empathie in perfecte balans"
In een snel veranderende wereld waar technologie, kunstmatige intelligentie en digitalisering een centrale rol spelen, blijft de menselijke touch cruciaal voor klanttevredenheid. Dit jaar richt het CustomerFirst Congres zich op het vinden van de perfecte balans tussen technologische innovatie en persoonlijke interactie.
Voor wie is het CustomerFirst Congres?
Het CustomerFirst Congres is bedoeld voor alle professionals die werkzaam zijn in klantcontact in de meest brede zin van het woord en zich bezighouden met klantenservice, klantervaring én -beleving en contactstrategieën. Dit kan variëren van functies zoals onder meer: Customer Experience Manager, Head of Customer Care, Marketing Manager, Manager Service Innovation, Director Customer Service, Customer Journey Manager, COO, Customer Service Manager, Program Manager Klant Centraal, CEO, Manager Klantenservice, Customer Success Manager, NPS Programma Manager, Manager Social Media, Directeur Operations of Manager Contactcenter. Ook marketeers kunnen inspiratie opdoen in een tijd waarin de klantbeleving en klantervaring een essentieel onderdeel van de marketingmix zijn geworden.
Waarom je het niet kan missen!
Mensen komen naar het CustomerFirst Congres om meer te leren over het belang van klantgerichtheid binnen de organisatie en op welke manieren klantervaringen kunnen verbeteren. Het congres biedt inspiratie, praktische tips en inzichten van toonaangevende merken en experts op het gebied van klantcontact en customer experience. Daarnaast is het een uitgelezen kans om te netwerken en kennis uit te wisselen met andere professionals in het vakgebied.
Het CustomerFirst Congres is een must-attend evenement voor alle klantcontactprofessionals! Van customer service via customer experience (CX), employee experience (EX) naar marketing. Kortom, voor iedere professional die de klant centraal stelt in de strategie.
In een snel veranderende wereld waar technologie, kunstmatige intelligentie en digitalisering een centrale rol spelen, blijft de menselijke touch cruciaal voor klanttevredenheid. Dit jaar richt het CustomerFirst Congres zich op het vinden van de perfecte balans tussen technologische innovatie en persoonlijke interactie.
Thema’s op het programma
Het programma van het CustomerFirst Congres is gericht op het creëren van de ultieme klantbeleving met een centrale rol voor klantenservice en klantervaringen.
Toonaangevende bedrijven delen eigen ervaringen en geven hands-on inzichten over de laatste trends en innovaties op het gebied van kunstmatige intelligentie, workforcemanagement, GenAI en klantcontactsoftware.
- Luister naar inspirerende verhalen van industrie-experts die voorop lopen in klanttevredenheid en innovatie. De keynote sprekers delen hun inzichten en strategieën om klantcontact naar een hoger niveau te tillen.
- Verken de laatste technologische ontwikkelingen zoals AI-gestuurde klantenservice tools en digitale assistenten die de efficiëntie en personalisatie van klantinteracties verbeteren.
- Leer van toonaangevende bedrijven, die uitblinken in het leveren van uitzonderlijke klantenservice en klanttevredenheid door een persoonlijke en toegankelijke benadering.
- Neem deel aan interactieve parallelsessies gericht op de ontwikkeling van vaardigheden die essentieel zijn voor de klantcontactprofessional van de toekomst. Ontdek hoe AI en andere digitale tools worden geïntegreerd in klantenserviceprocessen terwijl de menselijke touch blijft behouden.
- Ontdek hoe duurzaamheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid kan worden ingebouwd in de klantencontactstrategie.
Over CustomerFirst
Waar het voor de één niet snel (en ver) genoeg kan gaan in de toepassing van technologie en digitalisering, vertrouwt de ander liever op een meer persoonlijke, menselijke benadering. Welke specifieke klantcontactstrategie ook wordt gekozen, in CustomerFirst komen ze allemaal aan bod. Belangrijke thema’s als customer experience, klantgerichtheid, AI, digitale transformatie, employee experience, chatbots, workforcemanagement en kanaalkeuzes worden vanuit een vakinhoudelijk én menselijk perspectief belicht. Iedere maand opnieuw!
CustomerFirst richt zich op professionals op het gebied van klantcontact, klantenservicemanagement en customer experience. Met een maandelijks magazine, actuele website, digitale nieuwsbrief en live events.
CustomerFirst informeert zowel digitaal als in print over hoe de klant over alle kanalen heen centraal kan worden gesteld en hoe een customer first-mentaliteit binnen het gehele bedrijf wordt geimplementeerd. Daarnaast biedt het maandelijkse vakblad continu inzicht in alle noviteiten op het gebied van klantcontact.
Dé basis (en veel meer) voor alle vakinformatie over klantcontact. Dat is CustomerFirst!