CustomerFirst Congres » Sprekers » Kees Kerkvliet

Kees Kerkvliet

Managing Director | TOTE-M & Docent | Beeckestijn Business School 

Als eigenaar en directeur van CX-adviesbureau TOTE-M helpt Kees organisaties groeien door klantgerichtheid centraal te stellen. Al meer dan 15 jaar is hij als docent verbonden aan Beeckestijn Business School, waar hij mede aan de basis stond van de eerste Customer Experience-opleidingen in Nederland. Vanuit zijn brede ervaring met CX-projecten – van het in kaart brengen van klantreizen tot het begeleiden van cultuurtransformaties – weet Kees organisaties te inspireren in zowel B2C als B2B en profit én non-profit omgevingen. Met zijn bevlogen stijl is hij een veelgevraagd spreker die theorie en praktijk naadloos verbindt.

Over de sessie

CX Trendrapport 2025: De optimale balans tussen Artificial Intelligence en Emotional Intelligence

AI gaat CX enorm veranderen. Dit thema staat centraal in het CX trendrapport 2025 van TOTE-M en Beeckestijn Business School: De zoektocht naar de optimale balans tussen AI en EI. In deze sessie gaan we in op:

  • Leiderschap in AI tijdperk: Ontdek hoe leiderschap gebaseerd op vertrouwen, empathie en voorbeeldgedrag  een cultuur schept waarin medewerkers floreren en klantgerichtheid vanzelf groeit. AI biedt slimme ondersteuning, maar succes wordt bepaald door zichtbaar, menselijk leiderschap.
    De kracht van de wisselwerking tussen Employee & Customer Journey: Hoe door inzet van AI én betekenisvolle betrokkenheid zowel EX als CX aanzienlijk kunnen verbeteren.
  • De kracht van de wisselwerking tussen Employee & Customer Journey: Hoe door inzet van AI én betekenisvolle betrokkenheid zowel EX als CX aanzienlijk kunnen verbeteren.

 

 

Kees Kerkvliet

Managing Director | TOTE-M & Docent Beeckestijn Business School