Nieuws

11 november 2020

AFAS: ‘DIT IS HÉT MOMENT VOOR VERBINDING’

Over-communicatie in crisistijd om onzekerheid te kunnen transformeren in zekerheid: AFAS weet het purposespel goed te spelen. Robbert de Ruijter, Directeur Customer Operations bij het spraakmakende […]
5 november 2020

CustomerFirst Congres & Social Service Congres vinden online doorgang

Zowel het CustomerFirst Congres als het Social Service Congres, die beiden oorspronkelijk fysiek zouden plaatsvinden in Nieuwegein, openen op 12 november digitaal de deuren voor evenementbezoekers. […]
5 november 2020

Het geheim van een ijzersterke CX

Wil je er als bedrijf digitaal écht uitspringen, dan is het zaak om meer dan alleen online aanwezig te zijn. Dept Agency ondersteunt bedrijven als bol.com, […]
5 november 2020

Zo geven supermarken hun (online) boodschap vorm

De wereld van de Nederlandse consument stond dit voorjaar volledig op zijn kop. Iedereen werd gevraagd alleen voor het broodnodige het huis te verlaten. Nederlanders sloegen […]
2 november 2020

(BuZa aan het woord) Dienstverlening tot kunst verheven

Er zijn weinig CC-managers in Nederland te vinden die in 2020 meer ervaring hebben opgedaan met crisismanagement dan Daniël Timmermans. Als hoofd van het 24/7 contactcenter […]
2 november 2020

‘Blijf in contact, zoals Diederik Gommer met Famke Louise’

Het heeft even geduurd, maar op 12 november is het zover: het Social Service Congres. Een dag vol inspirerende sprekers met inhoudelijke sessies over het thema […]
2 november 2020

Purpose is niet langer het verkooptrucje van marketing

Wil je je onderscheiden van een concurrent, dan moet niet alleen je service van goeden huize komen. Het gaat dan om jouw identiteit, en om antwoord […]
4 juni 2020

Het belang van verbinding

Filosoof en cabaretier Paul Smit verzorgt 12 november de eerste keynote van het CustomerFirst Congres 2020. Voorsorterend maakt hij vast de connectie. ‘De anderhalvemetermaatschappij wordt door […]
7 april 2020
verbinding

Verbinding is overal

Harley Davidson, LEGO, Starbucks, Virgin; stuk voor stuk ‘love brands’ die op hun achterban kunnen rekenen. Zij weten wat hun klanten willen, en hoe ze mensen […]
Bestel hier je online ticket