CustomerFirst Congres > Presentaties
Presentaties
Hier vind je de presentaties terug die zijn vrijgegeven door de sprekers op het CustomerFirst Congres 2024.
De echte betekenis van CX = Customer Experiments.
Sydney Brouwer | Spreker & Auteur
In het vakgebied Customer Experience zijn we teveel gaan denken en te weinig gaan doen. We doen onderzoek, maken verbeterplannen en brengen klantreizen in kaart. Tegelijkertijd geldt voor klantbeleving het adagium: van doen leer je meer dan van denken. In deze sessie pleit Sydney voor een aanpak van experimenteren, leren en aanpassen.
Klantcontact 3.0: hoe Vattenfall met drie eenvoudige stappen de grenzen van klantenservice verlegt.
Cas Rammeloo, Jeroen Kok | MobileWater & Bas Verstraten | Vattenfall
Ontdek hoe Vattenfall met Liveshare de klantenservice naar een hoger niveau tilt door effectievere informatie-uitwisseling tussen medewerker en klant.
- Input modules voor snelle informatie-uitwisseling
- Real time meekijken en informatie tonen aan de klant
- One-click informatievoorziening voor de klant
Leer hoe deze aanpak de gesprekstijd verkort, de verkoopconversie verhoogt en de klantervaring aanzienlijk verbetert.
Hoe de digitale Al-medewerker Taylor de klantenservice verbetert bij The Social Hub
Aimée Bouvrie | The Social Hub & Onno Gresnigt | Neople
Ontdek AI-collega Taylor de klantenservice bij The Social Hub transformeert. Tijdens deze presentatie belichten we hoe Taylor’s slimme integratie leidt tot naadloze adoptie door teams, een boost in verwerkingssnelheid en een aanzienlijke stijging in klanttevredenheidsscores (CSAT). Taylor werkt hand in hand met serviceagents om efficiëntie en klant engagement te optimaliseren, zodat ze meer tijd overhouden voor belangrijke zaken. Sluit aan voor een boeiend verhaal over innovatie in klantenservice.
Spice up your Customer First Leadership
Nienke Bloem | The Customer Experience speaker in the blue dress
Wat heeft pelgrimeren met Customer First Leadership te maken? Meer dan je denkt! Laat je inspireren EN motiveren om jouw eigen leiderschap wat peper te geven. Of je nu Customer Service, CX of een ander soort leider bent. Nienke neemt je mee op pelgrimage en geeft je VIJF strategieën om meer impact te hebben. In de organisatie, naar je medewerkers en vooral naar de klant. Eerlijk, grappig en vooral met een behoorlijke dosis Peper.
Download
GenAI Productivity boosters die echt werken
Endre Davids | Seamly
In deze presentatie gaat Endre laten zien welke slimme, efficiënte en effectieve productivity boosters echt werken, bij echte klanten en echte resultaten. En daarmee de klant, agent én organisatie helpen.
Download
AI kan alles: een introductie tot Generatieve AI
Alexander Wijninga | Watermelon.ai
In deze presentatie duikt Alexander Wijninga in de kracht van generatieve AI en de transformatie van klantenservice. Hij begint met een introductie over hoe AI, zoals GPT-4, menselijke interacties kan nabootsen en complexe taken autonoom kan uitvoeren. Vervolgens legt hij uit hoe bedrijven AI kunnen inzetten om klantenservice te automatiseren en verbeteren, waarbij AI niet alleen sneller en efficiënter is, maar ook proactief problemen kan oplossen. Wijninga sluit af met zijn visie op de toekomst, waarin AI de grenzen van menselijke beperkingen overstijgt en een allesomvattende oplossing biedt.
Download