CustomerFirst Congres > Programma
Programma
Het programma van het CustomerFirst Congres is gericht op het creëren van de ultieme klantbeleving, waarbij de focus ligt op klantenservice, -beleving, -engagement en -loyaliteit.
Toonaangevende merken delen hun ervaringen en inzichten over de laatste trends en innovaties op het gebied van marketing automation, kunstmatige intelligentie, OpenAI en klantvriendelijke software. Een must-attend evenement voor customer service professionals, marketeers en iedereen die de klant centraal wil stellen in zijn bedrijfsstrategie.
[programma onder voorbehoud]
Rôtisserie & Tuinkamer
08:30 - 09:30
Ontvangst
Singelzaal
09:30 - 09:40
Opening door dagvoorzitter Caressa Timmermans
Keynotes
Singelzaal
09:40 - 10:05
De echte betekenis van CX = Customer Experiments.
Sydney Brouwer | Spreker & Auteur
Singelzaal
10:05 - 10:30
Doorpakken: hoe vertaal je jouw strategie naar de dagelijkse operatie door grensverleggend partner management
Ruben Lowenstein | Samsung Electronics Benelux (Powered by Sprinklr)
Singelzaal
10:30 - 10:55
Klantcontact 3.0: hoe Vattenfall met drie eenvoudige stappen de grenzen van klantenservice verlegt.
Cas Rammeloo, Jeroen Kok | MobileWater & Bas Verstraten | Vattenfall
Rôtisserie & Tuinkamer
10:55 - 11:20
Pauze
11:20 - 11:45
Parallelronde 1
Singelzaal
De Toekomst Tegemoet: Radisson’s CX-Transformatietraject Met Puzzel
Afra Koers-Hartkamp | Radisson Hotels & Sven Schimmel | Puzzel
11:45 - 11:50
Wisselmoment
11:50 - 12:15
Parallelronde 2
Kloosterkamer 2
De klantreis als kern van de organisatie: het succes van integraal, klant-gedreven samenwerken
Leonoor Schrijen & Jeroen Winneboo | Essent
Singelzaal
Persoonlijk klantcontact in een digitale wereld
Dennis Schabracq | Steam-connect, Remco Slik | MKB Brandstof & Lisette Schulp | DBF
Rôtisserie & Tuinkamer
12:15 - 13:10
Lunch
Keynotes
Singelzaal
13:10 - 13:35
Hoe de digitale Al-medewerker Taylor de klantenservice verbetert bij The Social Hub
Aimée Bouvrie | The Social Hub & Onno Gresnigt | Neople
Singelzaal
13:35 - 14:00
Spice up your Customer First Leadership
Nienke Bloem | The Customer Experience speaker in the blue dress
Singelzaal
14:00 - 14:25
Can You Trust AI? Security and Compliance in AI-Enabled Contact Centers (ENG)
Miikka Haavisto | Leaddesk
Rôtisserie & Tuinkamer
14:25 - 14:50
Pauze
14:50 - 15:15
Parallelronde 3
Kloosterkamer 2
Transformatie van Klant- en Agentervaringen in het Tijdperk van AI
Gijs Borsboom | NICE
15:15 - 15:20
Wisselmoment
15:20 - 15:45
Parallelronde 4
Kloosterkamer 2
Delivering Trusted Answers in the Digital Age: eGain’s AI Knowledge Framework for Enterprises (ENG)
Anthony Gray | eGain
15:45 - 15:50
Wisselmoment
Keynotes
Singelzaal
16:15 - 16:40
De menselijke kant van internet (digital first, human assisted)
René Kloppenburg | KPN (Powered by NICE)
Singelzaal
16:40 - 17:05
Zo zet je klantonderzoek centraal (beheer) in je organisatie!
Stefan van de Weijer | Centraal Beheer
Afsluiting
Singelzaal
17:05 - 17:10
Afsluiting door dagvoorzitter Caressa Timmermans
Rôtisserie & Tuinkamer