Programma

Het programma van het CustomerFirst Congres is gericht op het creëren van de ultieme klantbeleving, waarbij de focus ligt op klantenservice, -beleving, -engagement en -loyaliteit.

Toonaangevende merken delen hun ervaringen en inzichten over de laatste trends en innovaties op het gebied van marketing automation, kunstmatige intelligentie, OpenAI en klantvriendelijke software. Een must-attend evenement voor customer service professionals, marketeers en iedereen die de klant centraal wil stellen in zijn bedrijfsstrategie.

[programma onder voorbehoud]
08:30 - 09:30 uur 

Ontvangst

09:30 - 09:40 uur 

Opening

09:40 - 10:05 uur 

Keynote 1

10:05 - 10:30 uur 

Keynote 2

10:30 - 10:55 uur 

Keynote 3

10:55 - 11:20 uur 

Break

11:20 - 11:45 uur

Parallelronde 1

11:45 - 11:50

Wisselmoment

11:50 - 12:15 uur

Parallelronde 2

12:15 - 13:10 uur

Lunch

13:10 - 13:35 uur 

Keynote 4

13:35 - 14:00 uur 

Keynote 5

14:00 - 14:25 uur 

Keynote 6

14:25 - 14:50 uur 

Break

14:50 - 15:15 uur

Parallelronde 3

15:15 - 15:20

Wisselmoment

15:20 - 15:45 uur

Parallelronde 4

15:45 - 15:30

Wisselmoment

15:50 - 16:15 uur 

Keynote 7

16:15 - 16:40 uur 

Keynote 8

16:40 - 17:05 uur 

Keynote 9

17:05 - 17:10 uur 

Afsluiting

17:10 uur 

Netwerkborrel